Ik ben op zoek naar een online site waar ze zwarte wedstrijd jasjes verkopen, ik kan ze alleen maar van 175+ euro vinden en dat vind ik wel te veel voor alleen maar F proefjes
Van harry horse heb je ze (volgens mij) vanaf 50,- Mijn eigen (bruine) heb ik bij een winkeltje tijdens een wedstrijd gekocht, harry horse voor 30,-, wel uit de collectie. 2e hands kan je ze ook vinden
Ik rij ook f proefjes, ik ben gewoon opzoek gegaan in een winkeltje gekocht. Misschien zijn er op de Bokt Markt, Marktplaats, zelf ga ik weleens naar Hypo-stores
Lianne86
Geplaatst: 13-08-13 17:59
Je kan ze voor onder de 50 vinden... piaffe ruitersport heeft ze voor onder de 50euro... Heb ze toen ook voor mijn verzorgster besteld... als sponsor... stopte ze 2 weken later met het rijden van mijn paardje... was toen zo blij dat ik niet naar de duurdere jasjes heb gekeken
De meeste grote webshops als epplejeck, divoza en agradi Hebben vaak ook enkele goedkopere modellen. Bovendien hebben ze ook vaak nog is extra kortingsacties oid. Ook marktplaats/bokt markt zou natuurlijk wat op kunnen staan!
Hetzelfde geld als van de meeste jasjes, alleen krijg je hier de hele boel er bij, topkwaliteit! Ik heb dit setje ook en het is fantastisch! Echt geweldig