hier een foto van mijn laars Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hier een foto van mijn laars
Komt ook altijd weer terug helaas, maar ik vet het altijd in voor wedstrijden. Heb een cleaner en vet van petri, daar maak ik het mee schoon en smeer ik het mee in & dan doe ik er zwarte schoenpoets op, een avond in laten trekken en meestal is het dan weer weg!
Succes ermee! shawney123 schreef:Maar dat wat ik zo raar vind, elke Keer als ik er mee gereden heb maak ik het schoon met een vochtig washandje en dan deed ik schoencrème erop en af en toe met ledervet
xxIsaa schreef:Heb precies hetzelfde probleemKomt ook altijd weer terug helaas, maar ik vet het altijd in voor wedstrijden. Heb een cleaner en vet van petri, daar maak ik het mee schoon en smeer ik het mee in & dan doe ik er zwarte schoenpoets op, een avond in laten trekken en meestal is het dan weer weg!
Succes ermee!
Marie111 schreef:wij gebruiken deze en binnenkort ook maar eens de colorcreme gaan halen
http://www.petrie.nl/bootcare

corientjuhh schreef:Je rijlaarzen niet meer gebruiken
Nee gekheid
Maar dat is gewoon slijtage
Ik heb t ook met mijn mondoni's zie zijn helemaal zacht en grijs aan de binnenkant (heb ze nu 1,5 jaar)
Gewoon onderhouden, t zit verder toch aan de binnenkant dus niemand die het ziet