Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van Harold een Fell pony ruin van10 jaar. Het zal leuk zijn om in contact te komen. Ben benieuwd wat zijn levensgeschiedenis is!!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-08-13 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Dt_tje
Geplaatst: 07-08-13 22:01
Nog een keer proberen.. eerste posting lukte niet
Ik denk dat je mij zoekt, heb je een pb gestuurd..
Ik weet wie Harold is, hij heeft meerdere malen op internet te koop gestaan. Ik heb een zwak voor hem en heb een paar keer op het punt gestaan hem te kopen, vandaar dat ik het weet. Ik heb zijn moeder altijd gehad (Brechtje van de Noordhof) en heb nog een half zus van hem staan. Over de eigenaren kan ik je helaas niets vertellen... Heel veel plezier en succes met hem!
Rizette
Geplaatst: 06-01-14 08:49
Harold is van een Instructrice en dochter uit de polder geweest , daarna van een man uit Vorden , voor zijn vrouw en kleinkinderen en is daarna naar Hellendoorn verkocht waar 3 meisjes op hem reden , daarna verkocht aan een mevrouw met haar jonge dochter .Dat is wat ik van hem weet . Ik vind het een lief paard en ook heel mooi om te zien altijd / De instructrice uit de polder is misschien Dt_tje ? Die hier al gereageerd heeft ? Ik ben bij die politieman geweest en wilde graag wat meer over Harold weten destijds maar de mevrouw uit de polder wilde niet benaderd worden over Harold , waarom weet ik niet .
Dt_tje
Geplaatst: 06-01-14 09:37
Ik ben 'de mevrouw uit de polder' en dat ik niet benaderd wil worden is onzin. De huidige eigenaar en ik hebben reeds contact, dus topic kan gesloten worden..
ThePast03
Geplaatst: 06-01-14 19:35
Off topic berichten verwijderd. Het is op Opsporing Verzocht alleen toegestaan om te reageren als je denkt te weten waar het paard zich nu bevindt.
Omdat de oude eigenaar gevonden is hier een slotje.