[PG] Isar gezocht!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lotlot2

[PG] Isar gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 14:33

Ik heb toestemming.
Hallo!!

ik heb net op de site gekeken van de manege waar ik reed en toen las ik dat mijn lievelingspony ooit een veulentje heeft gekregen! Ik ben nu razend benieuwd hoe het met haar gaat.

Wat info over Esther,
Zij is als 3.5 jarige op de manege gekomen en was nog niet zadelmak. Van de fokker/verkoper kregen we de mededeling: "Ze is één keer gedekt, maar ze zal wel niet dragend zijn". Gaandeweg werd ze dikker en dikker en er bleek toch een veulentje uit te rollen: Isar. Zij is als twee-jarige verkocht en staat nog steeds bij dezelfde eigenaar in Haaksbergen.

De dochter heet dus Isar.
Afstamming van Esther:

M. Karole, MV Jens
V. Myrstein
Ik heb wat foto's
http://manegehetroessingh.nl/ruiterpraa ... os/esther/

Als je daar op klikt zie je Esther + Isar.
Foto 4 heeft niks te maken met het veulen.

Weet u iets over Isar?

Astublieft, stuur me een bericht!

Isar is ook een Fjord van inmiddels rond de 25 jaar.

Groetjes,
Lotte
Isar is trouwens ook een Fjord van nu ongeveer 25 jaar!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:58

Even een schopje!
Ik ben nog steeds benieuwd waar Isar is en of ze nog leeft!!
Waar staat Isar?

DarkBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 00:11

Hallo, ik rijd bij Manege het Roessingh en zie Esther natuurlijk elke week. Kom een keer langs als je in de buurt woont!
De tekst op de website is geschreven door Benno Oude Bos. Hij geeft les op de vrijdagavond. Mocht je dan niet kunnen, dan is de dinsdagavond ook een optie: dan geeft zijn vrouw Judy les. Die zal Isar ook nog wel kennen en je er wat over kunnen vertellen.

Verder wil ik je enthousiasme om het veulentje een beetje bekoelen. Esther is de lievelingspony van veel ruiters, omdat ze zo'n fijne lespony is. Dat er een Fjord rondloopt die wellicht op haar lijkt, is leuk. Maar verder blijft het gewoon een pony, met vier hoeven, een neus en een staart. Die kun je in elk weiland tegenkomen. Ik raad je daarom af om Isar in Haaksbergen op te gaan zoeken.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:05

Omdat de pony's gevonden zijn hier een slotje.