Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) wph1 schreef:Wat vervelend dat jij dit zo heb meegemaakt.
Ik vind het een fijne dealer
Iig remmen en banden.
wph1 schreef:Jij deelt jouw ervaring/mening.
Die ga ik niet in twijfel nemen.
Ik heb alleen ook mijn ervaring/mening gegeven
tita schreef:Ik niet hij loog, bedroog en komt beloftes niet na.
Verdraaid woorden komt niet tegemoet.
Bovendien werd hij agressief, ging dreigen.
tita schreef:Ik heb geen rechtsbijstand, en de communicatie met de Kraay was eerste maanden goed.
We hebben de man gelijk betrokken bij alles, hij was geschrokken en toonde goodwill. Maar werd steeds agressiever, uiteindelijk is mijn vader ermee gestopt
flitzz schreef:Zoals ik het verhaal lees heb je in nov 2011 een trailer gekocht en deze pas weer in de zomer van 2012 gebruikt, het lijkt me dat je dan geen verhaal meer kan halen over de onderhouds toestand van deze trailer. Aangezien je deze trailer dan al zeker een half jaar in je bezit hebt.
Dat er andere banden onder liggen vind ik niet zo shokking dat word wel vaker gedaan. Kan bijv al door de vorige eigenaar gedaan zijn..
Verder heb ik geen ervaring met deze dealer, al vind ik wel, dat wat betreft de banden dat je dit zelf ook had kunnen zien. Remmen stuk, kan door het lange stilstaan er komt vocht tussen dat gaat roesten en daardoor kunnen remmen blokkeren c.q. kapot gaan..