Petrie perfect, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mrieeek

Petrie perfect, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 10:59

Hoi!

Ik zit erover na te denken om de petrie perfect laarzen aan te schaffen omdat zowel mijn schoenen als mijn chaps kapot aan het gaan zijn.
Nou hoor ik er wel erg wisselende verhalen over, sommige mensen zijn enorm tevreden met de laarzen terwijl anderen spijt hebben van de aankoop.

Zijn er bokkers met deze laarzen en wat is jullie ervaring? Hoe vaak (per week) rijden jullie ermee en hoe lang hebben jullie ze al? Hopelijk kan dit helpen in mijn keuze haha!

Love_Floki

Re: Petrie perfect, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:30

Ik heb die laarzen nu ongeveer 2 jaar en ze bevallen prima. Vind ze zelf heel lekker zitten. Ik rij ongeveer 4x per week en de laarzen blijven mooi.. Zeker een aanrader

Bottles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:52

Het ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Deze laarzen zijn erg stevig en wat stug, waardoor sommige mensen het geen fijn gevoel vinden. Ik vind ze erg fijn. Wel een kwestie van goed inrijden, heeft bij mij lang geduurd voordat ze goed zaten, maar dan zitten ze ook echt heerlijk! Ik heb er tot het uiterste mee gedaan, 10 jaar gehad, gemiddeld 4 keer per week. Op het laatst wel echt helemaal kapot (losse zolen, losse coating, gaten en losse naden...) Dus nu toch echt afscheid van genomen. Ik had er ondertussen wel nog een rits achter in laten zetten trouwens, maakt aan/ uit doen makkelijker.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:54

ik heb de standaard , al bijna 10 jaar, heb er ritsen in laten zetten en een keer nieuw zooltje, verder nog prima in orde