Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Omdat mevrouw rondbazuint dat het niet leuk gaat worden op stal zou ik haar met deze reden gelijk opbellen en vragen om haar paarden op te halen. Ik weet niet waarom het is ontstaan maar als mensen zich niet kunnen gedragen tot het einde van een opzegtermijn kan je ze maar beter kwijt zijn.
Ik ben bij een stal weggegaan terwijl ik nog betaalde omdat de staleigenaar na het opzeggen van de stalling ineens niet meer op stal kwam als ik er was. Haar dochter moest kijken of ik aan het rijden was voordat ze hooi ging voeren. Ik was dat al heel snel zat en ben weggegaan. De reden van mijn vertrek op die stal was omdat mijn paard toen verkocht zou worden omdat ik er geen plezier meer in had. Een stal in de buurt had toen aangeboden om haar voor mij te verkopen. Uiteindelijk heb ik het paard nog steeds en ben helemaal blij dat ze niet verkocht is! Terug naar de oude stal, nooit meer gewoon omdat ze niet op een normale manier konden communiceren nadat ik had opgezegd.
Sonja schreef:En ook stalhouders genoeg die het dusdanig rot vinden als een huurder opstapt, dat ze er gewoon niet goed mee om kunnen gaan, vol in de emotie schieten en vanaf dat moment ook heel raar communiceren.