Is het slim om een tweedehandse cap te kopen? Wel in een zeer goede staat. Ik moet mijn eigen paardrijdspullen namelijk betalen en mijn andere cap is te klein.
LOLLYYwood
Geplaatst: 26-07-13 19:06
Ik persoonlijk zou dit nooit doen. Caps heb je in alle merken/kleuren/maten én prijzen. Misschien kan je eens kijken naar goedkope(re) caps. Wat is je budget?
Zelf vind ik het geen goed idee. je weet nooit zeker of er mee gevallen is. Het is toch je hoofd,ik zou dan toch door sparen tot je een goede hebt. bij decathlon ej en divoza heb je ook goede caps voor een leuke prijs!
_Nero
Geplaatst: 26-07-13 19:44
Zou het zelf ook niet doen nee. Wat heb je te besteden? Bij Agradi.nl hebben ze met stickerkorting nu een cap voor €40,- in zwart of bruin.
ik zou het ook echt niet doen! ik heb het zelf wel gedaan van een vriendin. had mn moeder met haar moeder geregeld. ik had weleens haar cap op en dat zat opzich wel. nu is ie veel te groot. is erg vervelend en nog meer onveiliger! dus beter een nieuwe goedkopen.
Kirsha
Geplaatst: 26-07-13 19:48
Ik heb pas geleden een cap bij Agradi gekocht voor 30 euro, ook met stickerkorting. Goedkoper kan toch bijna niet Dat vind ik persoonlijk fijner dan een tweedehands cap.
Online bestellen gaat ook als dit niet in de buurt is.
PurpleNight
Woonplaats: Zo'n 10 tijdzones verwijdert van mijn favoriete acteur
Geplaatst: 26-07-13 19:50
Zoals mijn voorgangers zeiden zou ik het niet doen, want caps moeten goed passen en goedgekeurd zijn vaak zijn 2de hands caps ook al meerdere keren gevallen ,waardoor ze beschadigd kunnen zijn. Als ik jou was zou ik echt voor veiligheid gaan en je kunt nieuwe caps nog redelijk goedkoop krijgen (zie Kirsha & LOLLYYwood hierboven).
Ik zou het ook niet doen. Er kan goed iemand mee gevallen zijn, en dat zullen ze er echt niet bij zetten als iemand een cap wil verkopen. Inderdaad, bij Decathlon hebben ze mooie caps voor redelijke prijzen. Dit zou ik eerder doen dan tweedehands kopen.
Nikki_Haya
Geplaatst: 28-07-13 13:32
Niet doen! Heb ik 1 keer gedaan, en nooit weer. De cap is uit mijn handen gevallen en gebarsten, terwijl de verkoopster nog zei dat hij in orde was!
Ik zou het ook zeker niet doen.. Je weet nooit wat er mee gebeurt is.. De gene die um verkoopt kan wel zeggen dat er nooit mee gevallen is maar wie zegt dat dat zo is?
xRooss
Geplaatst: 02-08-13 21:36
Ik zou het niet doen... Kijk in webshops ofzo, daar is genoeg en ik goedkoper dan winkels.
Ik zou het ook niet doen.. Je weet natuurlijk nooit wat er bij een particulier is gebeurd met de cap. Vind het wel iets anders, als je hem zou overnemen van iemand die je kent en betrouwbaar is.
Vind dat de laatste tijd er best veel met kortingen te koop zijn, ook in paardenwinkels. Gewoon even zoeken of een dagje de stad in?
Ik zou het ook zeker niet doen. Niet alleen omdat je niet weet wat er mee gebeurd is, maar ook omdat de cap naar de hoofd van de persoon gaat staan die heb al gedragen heeft, waardoor die eigenlijk nooit helemaal 100% goed zal zitten bij jou.
Voor de veiligheid zou ik het ook niet doen.. je weet maar nooit. Caps hoeven niet persee super duur te zijn, goed zoeken op internet bijvoorbeeld en dan heb je al een goede cap voor een leuke prijs!
Persoonlijk zou ik het niet doen! Je weet nooit wat er mee is gebeurt, misschien is de cap vaak gevallen? Je kan hele goedkope nieuwe caps vinden, is soms even zoeken, maar de cap die ik nu heb kostte in de uitverkoop maar 18,-. Geen geld voor een goede en fijne cap!
Paris_
Geplaatst: 03-08-13 16:52
Ik zou het ook niet doen, je weet niet wat er voorheen met die cap is gebeurd. En al is er niemand mee van een paard gevallen, hij kan vast eens op de grond gestuiterd zijn oid.
Misschien kun je eens kijken bij Decathlon: http://www.decathlon.nl/C-890545-helmen/T-7093 Ik geef liever de voorkeur aan een echte merk cap, dan weet ik dat het 100% goed zit. Harry's Horse heeft bv ook mooie lowbudget caps.