Ik ben opzoek naar een nieuw rijjasje en mijn oog is gevallen op de Esperado parade, Nu heb ik totaal geen idee wat voor pasvorm het jasje heeft en of het geschikt is voor mijn wat langere armen. Wie heeft die jasje ook in maat M of L? Dan zou ik graag is wat maten en ervaringen willen weten
Ik heb dit jasje gisteren aangeschaft. Het is een fijne stof, de kwaliteit lijkt degelijk en is mooi afgewerkt. Ik heb degene met het blauwe kraagje. Wat betreft de pasvorm: ik heb nogal brede schouders en ik moest een L hebben, terwijl ik met normale colberts maat 36-38 heb. Zelf ben ik 1.65m en heb ik naast mijn schouders een normaal postuur. Verder viel ie wel wat wijder rond mijn middel, maar dat vind ik juist fijn zodat ik het ook in de winter aankan met wat meer lagen eronder.
Het jasje valt inderdaad best klein, normaal heb ik S en dit jasje paste mij niet mooi in die maat Nu heb ik wel vrij veel boob voor mijn maat, maar meestal is dat er nog wel in te proppen, bij dit jasje niet
Oretha
Geplaatst: 10-09-13 19:37
Zijn er mensen die foto's hebben van dit jasje?
jsofie
Geplaatst: 26-09-13 08:43
Als het goed is rij ik vanavond naar epplejeck voor dit jasje. Vind het toch een beetje riskant om de maat op de gok te bestellen! Zal een foto maken als ik hem heb!