Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
senna21 schreef:Ik vraag mij af of er een annuleringsverzekering bestaat die uitbetaald omdat je paard kreupel is.
.... ik denk het niet....
santie schreef:senna21 schreef:Ik vraag mij af of er een annuleringsverzekering bestaat die uitbetaald omdat je paard kreupel is.
.... ik denk het niet....
Bij een "gewone" vakantie niet nee, maar hier is het paard ook een "vakantieganger" en zou dat wel zo moeten zijn (met een annuleringsverzekering) Misschien heeft de verhuurder begrip voor de situatie en kun je het met hem oplossen.
Citaat:In het algemeen biedt de annuleringsverzekering dekking als de annulering onder andere een gevolg is van:
-overlijden of ernstige ziekte van jezelf of een naast familielid(e of 2e graad);
-medische noodzakelijke ingreep die ondergaan moet worden door jou, jouw partner of een kind;
-overlijden of ernstig ziek worden van de persoon bij wie je zou verblijven;
-complicaties bij een zwangerschap;
-echtscheiding;
-onverwachts ter beschikking krijgen van een huurwoning;
-ernstige schade aan jouw huis of bedrijf;
-onvrijwillige werkeloosheid na een vast dienstverband;
-aangaan van een nieuw dienstverband na werkeloosheid;
-onverwacht niet krijgen van een noodzakelijk visum
-diefstal of uitval van het voertuig waarmee je op reis zou gaan, binnen 30 dagen voor vertrek.
Wiwabalia schreef:..., en als ik ergens een topic voor open, dan doe ik dat.
Excuus dat ik daar zomaar op geantwoord heb?!?
Wiwabalia schreef:Aangezien ik nogal in paniek schoot, inderdaad een topic en vroeg me af zoiezo hoe dat zou zitten, als je met een paard een weekend weg boekt. Bokt is een forum, en als ik ergens een topic voor open, dan doe ik dat.
Het is overigens keurig opgelost, we mogen het verplaatsen en de aanbetaling geld dan nog steeds. Helemaal goed.
Maar stel je boekt een weekend weg, kan je dus nooit een annuleringsverzekering nemen met paard erin?
Je moet daarin een kosten-baten afweging / risico-inschatting maken. Geen idee overigens welke verzekeraar een annuleringsverzekering incl annuleringsmogelijkheid ivm huisdier aanbiedt.