Mijn paardje heeft een hele vreemde gewoonte. Als ik haar aan het poetsen ben dan vindt ze het heerlijk om geknuffeld en gekriebeld te worden. Lekker aan haar oortjes kriebelen of onder haar buik. Dat is nog niet zo heel vreemd. Maar ze tilt ook regelmatig haar achterbeen op omdat ik haar 'ergens' moet gaan kriebelen. Ze staat er dan echt heel debiel bij, als een hond die aan het plassen is (een reu).. en daarbij probeert ze mij steeds met haar hoofd duidelijk te maken dat ik daar 'ergens' moet zijn. Ik heb het vermoeden dat ze wilt dat ik tussen haar benen, bij de uiers, moet kriebelen. Maar als ik daar met mijn hand heenga dan begint ze te slaan met haar staart.. Heel frustrerend want ik wil haar graag kriebelen waar ze jeuk heeft! (nee ik ben niet onderdanig aan haar
als ik zeg dat het genoeg is dan houdt ze ook op met 'zeuren'
maar ik vind het leuk om met haar te knuffelen 
Maar goed, hebben meer paarden hier last van? Zouden het haar uiers kunnen zijn? Eerst dacht ik dat het misschien kon komen omdat ze hengstig zou zijn. Maar ze doet het ook als ze niet hengstig is! Ze is trouwens 8 jaar en heeft nooit een veulen gehad. En voor de rest is ze eigenlijk heel normaal
Iemand een idee?
heb haar vanavond even tussen haar benen gewassen, ze was zo bezweet van het warme weer. En haar tietjes ook