Welke kleuren toegestaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Welke kleuren toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 12:28

Ik was net even aan het googlen naar mijn nieuwe cap (Harry's Horse Veiligheidshelm Pro 2Tone), en kwam een topic van Bokt tegen uit 2006. Hier kreeg een meisje een mail van de KNHS dat er met een grijze cap niet gestart mocht worden, maar alleen in het zwart en blauw. Nu ben ik op bokt en op wedstrijden al verschillende mensen tegengekomen die in andere kleuren starten dan dit. Is deze regel inmiddels dan al veranderd? In welke kleuren mogen er dan in de dressuur gestart worden?

gabyfedde

Re: Welke kleuren toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:30

Dat staat heel uitgebreid in het wedstrijdregelement beschreven. Tegenwoordig mag alles. Als jij in een oranje jasje met paarse cap en groene laarzen wil starten is dat gewoon toegestaan.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 12:32

Bedankt voor je reactie! Is handig om te weten, omdat ik toch de cap koop voor mijn wedstrijdoutfit.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:33

gabyfedde schreef:
Dat staat heel uitgebreid in het wedstrijdregelement beschreven. Tegenwoordig mag alles. Als jij in een oranje jasje met paarse cap en groene laarzen wil starten is dat gewoon toegestaan.

dat is niet helemaal waar. alle kleuren zijn tegenwoordig toegestaan, maar het moet wel 1 geheel blijven

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:34

EmptyWords schreef:
gabyfedde schreef:

dat is niet helemaal waar. alle kleuren zijn tegenwoordig toegestaan, maar het moet wel 1 geheel blijven

Hoe kan je nou objectief beoordelen of iets '1 geheel' is?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:35

Regelementsvragen zijn niet toegestaan. Deze zijn opzoekbaar, en opvraagbaar via KNHS.nl
Hier een slotje.