Eurostar Lorena rijbroek verkleurd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxNANDOxx

Eurostar Lorena rijbroek verkleurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 11:37

Hallo allemaal,

Ik heb een Eurostar Lorena Glam rijbroek in het zwart, en hij verkleurd heel erg.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Na een paar keer de broek gedragen te hebben was het al te zien, en toen de broek voor de eerste keer gewassen is (alleen gespoeld in de wasmachine) werd het steeds erger.
Toen ik de broek een keer aanhad, en toch in de buurt was, ben ik er even mee naar de winkel gegaan waar ik hem gekocht had, ik zou hem later brengen en ze zouden hem opsturen naar Eurostar.
Zo gezegd, zo gedaan.
Voordat ik de broek inleverde nog een keer gespoeld (de tweede keer dus), want ik ga geen vieze broek inleveren.

Nu hebben we bericht gekregen van eurostar, zei zeggen dat de broek meerdere malen veelste heet gewassen is, en dat ze er niks aan doen.
Het is dus hun woord tegen die van mij.

In mijn omgeving heb ik het wel eens meer gehoord, en zelfs een andere ruitersportzaak heeft ze uit de collectie gehaald.
Voor een broek van ongeveer 170 euro, vind ik dit toch eigenlijk niet kunnen..

Dat er niks aan gedaan word, daar moet ik me dan maar bij neerleggen, maar kan ik zelf iets doen om de kleur weer mooi te krijgen? De broek zit echt geweldig, dus ik zou het kleurtje graag weer mooi willen hebben. Heeft iemand misschien ervaring met kledingverf? (wat je in de wasmachine doet)

Alle reacties, ervaringen en oplossingen zijn welkom!

Miesjex

Re: Eurostar Lorena rijbroek verkleurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:40

kledingverf kun je wel doen, maar je moet de wasmachine wel goed spoelen daarna zonder was.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:44

Miesjex schreef:
kledingverf kun je wel doen, maar je moet de wasmachine wel goed spoelen daarna zonder was.

Dan moet de broek wel 100% katoen of wol (natuurlijk) zijn, met synthetische stoffen erin verwerkt (polyamide) pakt de verf niet