[EG] Huidige eigenaren Haflingerruin Menno

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx

[EG] Huidige eigenaren Haflingerruin Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 17:35

ik ben op zoek naar de huidig eigenaren van Haflingerruin Menno vd Hught. Hij is vier jaar geleden verkocht aan mensen in Amsterdam. Ik meen dat hij daar nu nog steeds van is. Hij staat op een boerderij in de omgeving van Amsterdam welke vanaf de A9 goed te zien is.

Ik zou graag willen weten hoe het met mijn vriendje gaat. Ik heb het hoofdstuk nooit helemaal af kunnen sluiten omdat hij verkocht is terwijl ik op vakantie was. De dag dat ik terugkwam heb ik hem nog net een kusje kunnen geven, maar echt afscheid heb ik niet kunnen nemen. Daar baal ik enorm van omdat ik de laatste weken bij ons op stal bijna alleen maar op hem gereden heb en een goede band met hem had. Nu kijk ik iedere maandag dat ik naar huis toe ga vanaf mijn moeder even over de vangrail heen om te kijken of hij op het land staat en hoe hij lekker staat te eten. De kleine glimp die ik dan van hem opvang, dat maakt mijn dag goed.

Nogmaals, ik wil alleen in contact komen met zijn huidige eigenaren, om te weten hoe het met hem gaat. Om te horen of hij nog steeds van die heerlijke streken als vroeger heeft, gewoon om over hem te praten en het zo een plekje te geven. Ik zou er echt super blij mee zijn!

Foto's voeg ik toe zodra ik op mijn laptop zit.
Betere foto's heb ik niet op mijn laptop. Manen zijn lichter als op de eerste foto lijkt. Ik ga op de computer van moeders nog even op zoek naar foto's.
Foto 1
Foto 2
Foto 3

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:13