Assortiment Zomer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleVos

Assortiment Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 14:58

Hoi Bokkers!

Ik werk bij een ruitersportzaak in Nieuw-Vennep, en vroeg mij af welke dingen wij in het assortiment nog missen voor de wintercollectie 2013 en zomer 2014.
Mijn vraag aan jullie is nu: Waar zoeken jullie naar als jullie en ruiterzaak binnen lopen? Zijn dit vooral de dingen voor je paard, en wat koop je dan vooral? Of koop je ook vaak shirts/rijbroeken etc..
Ook: geven jullie sneller geld uit aan een chique/goed kwalitatief product, of liever minder aan een wat minder kwalitatief product?
Als ruitersportzaak hebben wij wel zo'n beetje alles wat je je kan bedenken voor ruiter en paard, dus ik kan zelf niet snel op ideeen komen..

Brand los zou ik zeggen!

Groetjes! :wave:

P.s. : Ik weet niet of dit topic hier goed staat...

shawney123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 22:55

Ik zoek meestal Naar een rijbroek en meestal dan naar een lichtblauw geruit rijbroek tot nu toe niks gevonden of het waren alleen maar in kindermaten, of het was veel te duur of een mooi poloshirt in het blauw , maar die zijn meestal veel te duur

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 22:58

Ik kijk vooral naar spullen voor paarden. Ik ben wel bereid om meer geld uit te geven aan een kwalitatief goed product, maar dan doel ik op bijvoorbeeld Eskadron. Kingsland of Animo vind ik veel te duur en dat geld zou ik er nooit voor over hebben, hoe goed het kwalitatief ook is.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 22:59

ik ben al héél lang opzoek naar een paar mooie en chique polo's, niet te duur (€30 vindt ik te duur..) in een rustige kleur. Zwart, bruin, grijs en wit voor wedstrijden..

ook vaak naar een chique dekje, voor niet te veel geld.

_Juudith

Re: Assortiment Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:25

Ik kijk voor mezelf en voor m'n paard.. Ik kijk altijd naar opvallende dingen, met bijvoorbeeld felle kleurtjes of printjes.. Al moet ik wel zeggen dat ik niet super dure dingen ga halen.. Vind ik wel zonde om bijvoorbeeld een broek van 150 euro te kopen.. Koop ik er liever 2 van 75 haha!

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 07:07

DynamiteS schreef:
ik ben al héél lang opzoek naar een paar mooie en chique polo's, niet te duur (€30 vindt ik te duur..) in een rustige kleur. Zwart, bruin, grijs en wit voor wedstrijden..

ook vaak naar een chique dekje, voor niet te veel geld.

Dat vind ik ook. Ik heb nooit een shirt voor mezelf kunnen halen. Nu koop ik gewoon polo's bij een andere normale kleding winkel. Ik heb 2 shirt van Nike en nog 3 van IZOD. (In Amerola gekocht, ik ben Amerikaans en ga dus elk jaar daar naartoe op vakantie). Als je in een normale kleding winkel of sportwinkel een polo koopt, dan ben je veel goedkoper uit!

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 17:01

Dank jullie wel! Die polo´s zijn een goed idee! Die zet ik op mijn lijstje! :j Daar ben ik zelf ook nog steeds niet in geslaagd, om een goeie te vinden :')

Sem86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:03

Kwaliteit is wel belangerijk, maar vindt de tshirts, jasjes vaak zo duur. Ben ik de enige? Dat ik die afdeling vaak voorbij loop en meer kijk naar dingen voor mijn paard. Kleding zou best goedkoper mogen, vooral als je vaak rijdt wil je toch meerdere broeken, tshirts, jasjes hebben.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:49

Jaaa goedkope polo's mogen ook =D vind het zonde om 30 plus voor een polo te betalen..

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 09:56

Sem86 schreef:
Kwaliteit is wel belangerijk, maar vindt de tshirts, jasjes vaak zo duur. Ben ik de enige? Dat ik die afdeling vaak voorbij loop en meer kijk naar dingen voor mijn paard. Kleding zou best goedkoper mogen, vooral als je vaak rijdt wil je toch meerdere broeken, tshirts, jasjes hebben.

Daar heb je zeker gelijk in!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:00

Ik heb ook wel interesse in polo's, maar dan wel lange (tot op je bil) en niet van die korte zoals je in 'normale' winkels koopt.

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:06

Vooral dingen die ik moet passen, echt moet passen. Dus voornamelijk handschoentjes, caps wedstrijd dingen. Meestal ga ik voor de middenweg, niet te duur maar ook niet spot goedkoop. Vertrouw ik niet snel en ik wil niet dat mijn spullen ineens uit elkaar vallen!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:11

Polo's en sweaters mis ik ook ja die betaalbaar zijn.
Ook vooral simpele dekjes zoals de Eskadron cottons maar in neutrale kleuren.

Alicex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:21

Ik vind de kleding van HV polo altijd heel leuk, en ook erg fijn!
heb er in de winter een vest van gekocht en erg veel plezier van!
verder kijk ik ook meestal naar polo's om te rijden.

kiona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:34

Ik koop eerder iets voor het paard dan voor me zelf. En qua prijs hangt het er van af wat voor een product, bijv. een borstel ga ik geen dure kopen, maar bijv een zadel wel,