Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Michelleex schreef:Zo'n opblaasbare heb ik, en een BP.
Zo'n opblaasbare, (air-jacket) kost tussen de 10 en 20 euro om een nieuwe kapsule erin te doen, dus dat vind ik reuze meevallen.
Maar als je eenmaal gevallen bent onderweg, heb je wel inderdaad eerst een nieuwe capsule nodig.
Maar je kan hem volgens mij wel laten leeg lopen hoor.
Michelleex schreef:Zo'n opblaasbare heb ik, en een BP.
Zo'n opblaasbare, (air-jacket) kost tussen de 10 en 20 euro om een nieuwe kapsule erin te doen, dus dat vind ik reuze meevallen.
Maar als je eenmaal gevallen bent onderweg, heb je wel inderdaad eerst een nieuwe capsule nodig.
Maar je kan hem volgens mij wel laten leeg lopen hoor.
annemerel schreef:Af en op stappen is met een goede body protector geen probleem hoor
En dat met de achterkant heb ik ook bij m'n Western zadel, maar heb geen idee of dat met boomloos oo zo is.
Ik heb een bp van usg en die is zeker een aanrader!
En geen last van dat de achterkant tegen m'n zadel komt. Dus het hoeft niet. Ligt aan het model BP. Ik heb zelf na veel paswerk de Airowear Outline van Krämer Pferdsport gekocht. Die zat voor mij perfect. En ik ben meer dan een hark met opstappen, maar ik kom met BP en boomloos zadel zonder krukje erop (en dat op een zeer rond paard
).