[PG]Gezocht Murphy, bonte pony, 1.37m ong 13/14 jr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Juliakuss

[PG]Gezocht Murphy, bonte pony, 1.37m ong 13/14 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 22:57

Hallo allemaal ik heb 2 jaar gelede mn lieve bonte pony verkocht zijn naam is Murphy's en zijn vader en moeder zijn onbekend hij is 1.37 hoog.
Twee jaar geleden zochten we iemand die hem wou kopen want hij was te klein. We hadden hem verkocht en dachten dat ie wel op een goed plekje zou komen ik ben daar nog een keer weze kinken maar alles leek Goed. Alleen later is ze er af gevallen en haar elleboog gebroken et was niet de schuld van Murphy soms gaf hij uit vrolijkheid een bokje maar niet uit kwaadheid maar hij was super braaf met kinderen zonder ervaring. Ze hebben hem verkocht en nooit wat gezegt. Het enige wat ze me verteld hebben is dat ie naar Frankrijk is verkocht maar ik weet niet of ik dat moet geloven omdat ze het adres niet willen geven dus wij zijn bang dat hij geslacht is wil iedereen goed opletten want ik wil heel graag weten of het goed met hem gaat en of hij nog leeft en of hij op een goede plek staat hier een paar dingen over hem.

Naam: Murphy
Schofthoogte:1,37
Kleur:bont
Leeftijd: ong 13 14
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 21-07-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Nicole288

Re: [PG]Gezocht Murphy, bonte pony, 1.37m ong 13/14 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 14:20

Ik verplaats je topic naar Opsporing Verzocht:

FB -> OV

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:04

was het een zwart/wit bonte ruin?