[PG] Op zoek naar mijn oude pony "De Vier Linden Lady"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

N88

[PG] Op zoek naar mijn oude pony "De Vier Linden Lady"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 12:47

Hallo allemaal,

Mijn naam is Naomi.
Ik ben hier op bokt.nl omdat ik op zoek ben naar mijn (oude) Welsh "De Vier Linden Lady". Ze zal nu ongeveer 4 jaar oud zijn en ik ben toch wel benieuwd hoe het nu met haar is. Ik heb haar ruim 2 jaar geleden verkocht naar Belgie. Het enige dat ik nog over haar kan vinden is dat ze in 2011 meegedaan heeft aan een show met A. Neckebroeck. Het kan zijn dat de eigenaar misschien lady's naam veranderd heeft omdat ze bij aankoop al aangaf dat ze haar orginele naam niet mooi vond.

Graag zou ik nog enkele foto's van Lady toevoegen maar helaas weet ik niet hoe ik dit moet doen.

Ik hoop dat iemand misschien meer informatie heeft want ben toch wel erg benieuwd of ze inmiddels onder het zadel is of misschien wel voor een karretje loopt of alleen voor shows en opfok gebruikt word.

groetjes Naomi
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-07-13 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

xJess

Re: [PG] Op zoek naar mijn oude pony "De Vier Linden Lady"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:16

Ik ken je paardje helaas niet. Maar je kunt je foto's uploaden via www.tinypic.com.

N88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 22:01

Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-07-13 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht

ine_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 20:33

Dag Naomi,

Ik lees net je berichtje, ik heb me speciaal geregistreerd.
Lady is sinds een jaar en half bij mij, ze heeft nog steeds de zelfde naam en is nog steeds in België.
Ze staat samen met mijn andere iets jongere pony op een weide, heel het jaar door.
Ze is sinds vorige zomer onder het zadel en was vanaf het begin super braaf. Ook met kindjes kan ze goed overweg.
We gaan wekelijks wandelen onder het zadel en af en toe rijd ik eens in de wei. Ook joggen op straat met haar aan de hand doen we regelmatig.
Ik hoop dat je de link kan openen, dan heb je een foto van deze zomer van haar :).

Groetjes Ine

http://i40.tinypic.com/2jb8fw5.jpg

N88

Re: [PG] Op zoek naar mijn oude pony "De Vier Linden Lady"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 11:47

hoi Ine,

Ik had al bijna de hoop opgegeven dat ik haar nog zou vinden maar wow wat is ze nog steeds prachtig! Echt geweldig dat het zo super met haar gaat, dat doet me echt goed.
Mocht je meer willen weten of foto's willen in de tijd dat ze bij mij was dan lijkt het me erg leuk om via mail wat uit te wisselen.

Groetjes Naomi

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 15:08

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.