Wij gaan 9 augustus wie gaat er dan ook... We hebben een bungalow afgehuurd en neem ook me kar mee.. Is voor het eerst dat we op vakantie gaan met paard
Gr maris
Carrotcake
Geplaatst: 19-07-13 19:30
In Nunspeet? Daar heb ik toen ik een jaar of 7 was (ben nu 33) voor het eerst op een pony gereden en sindsdien het paardenvirus opgelopen!
ja zit in nunspeet idd. je moet voor de gein eens op de site kijken het is zo veranderd.. stalmaatje ging er vroeger ook heen.. elk jaar..en zij vond het onwijs leuk wij hebben 2 kids die mee gaan en aardig wat te doen qua organiseren.. en een zwembad.. nu
Carrotcake
Geplaatst: 20-07-13 09:42
Het ziet er inderdaad goed uit! Ik kan mij niet zoveel meer herinneren, behalve de paarden Het zal vast een geslaagde vakantie worden, veel plezier!
Onwijs gaaf.. Echt gaaf voor herhaling vatbaar. We hadden een huisje gehuurd.. Je kon de trailer en aanhanger goed kwijt..
Nette grote stal Het hooi en stro was te koop en zag er goed uit, kon je in de trailer neerleggen en zo pakken..
Je kon een paddock huren voor een paar uur. Afspuitsplaats..
Super mooie omgeving waar je heerlijk kon mennen.. Wij waren zelf niet zo goed in kaart lezen hihi.. Erg gelachen er om..
Leuk stel jonge meiden ontmoet waar ik dus ook mee onder de man naar buiten ben gegaan. Ben echt niet een schijterd om naar buiten in bos te gaan king kan erg druk doen..of van plezier gaan bokken.. We zijn Naar een super mooi zandvlakte geweest rengalop gedaan. Met de kar helaas niet te doen werd te zwaar..
Jessica krul van de bonte wieven gaf een opstakel training onwijs leuk en ze had een soort van picknick punt georganiseerd waar we naar toe moesten rijden via de kaart lol..waar ze koffie en wat lekkers had.. Dit hebben we aangespannen gedaan en de jonge meiden gingen mee onder de man..
Dochterlief heeft van iemand zelfs een paar keer een shet te leen gehad en ging dus ook mee naar buiten.. Wat was ik trots me kleine meid zo stoer mee met een groep.
In de omgeving nog wezen winkelen en braderie en Kinderteam was ook erg leuk veel georganiseerd. Kantine was ook super waar je lekker makkelijk een patatje kon halen Ook is er een avond geweest dat ze een Indonesiëse buffet hadden..