Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind de ruiter op de foto namelijk ook al niet meer zo mooi passen. chelle_dora schreef:Dat weet ik :p , maar vind die ruiter ook al niet echt mooi passen. Dus als de TS langer is of wordt dan dat, dan zou ik bij voorbaat al zeggen zoek naar 10 cm groter op z'n minst.. :p
SienenIvo schreef:chelle_dora schreef:Dat weet ik :p , maar vind die ruiter ook al niet echt mooi passen. Dus als de TS langer is of wordt dan dat, dan zou ik bij voorbaat al zeggen zoek naar 10 cm groter op z'n minst.. :p
Dat is waar!![]()
Ts, daar hebben ze genoeg grotere paarden of pony's hoor! Zit vast ook iets tussen!
Dan zouden er nog maar weinig mensen op de ponies kunnen rijden 
Weidebloem schreef:Algemene stelregel (zoals het mij is uitgelegd) Mag de ruiter 10 tot 12% wegen van het gewicht van het paard. Dit geld voor de rijpaard types en niet de haflingers, tinkers en andere steviger gebouwde paarden. Dus als je 52 kilo weegt zal je paardje ong. 500 kilo moeten wegen om jouw goed te kunnen dragen. De pony op de foto ziet er vrij teer gebouwd uit en red de 500 bij lange na niet. Ik zou naar een wat steviger en misschien iets groter paardje zoeken waar je de komende jaren veel plezier van kan beleven.
mustilove schreef:Ik ben vijftien en ik heb het paard eigenlijk nog nooit gezien maar zou het graag willen kopen bij stal jannsens ik weet niet of dat een goede stal is maar ik vermoed van wel.
En ik ben dunner als de ruiter. En het is voor recreatie.
En ik vind het echt een mooi paardje het is mijn droompaardje