Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je alleen langskomt om te rijden zijn er genoeg grote parkeerplaatsen; ik raad dan de strandopgang bij Duinoord aan. Buiten de strandtijden om kan je dan nog door de duinen en het natuurpark Mariendal over de ruiterpaden, en je kan er ookmlekker eten!Dannon schreef:Noordwijk mag het hele jaar? Ik dacht dat daar ook beperking was in de zomer (en sommige plekken het hele jaar). Maar ik woon er niet, dus jullie weten het vast beter
nambi schreef:Dannon schreef:Noordwijk mag het hele jaar? Ik dacht dat daar ook beperking was in de zomer (en sommige plekken het hele jaar). Maar ik woon er niet, dus jullie weten het vast beter
Recht voor Noordwijk zelf mag inderdaad nooit (alleen met bepaalde vergunningen). Maar het strand van Noordwijk loopt door tot Zandvoort. In de zomer mag je inderdaad niet tot Zandvoort rijden (buiten het hoog seizoen wel, dus vanaf september tot en met mei), maar het stuk waar je wel altijd mag is vrij groot. Een rondje met de manegepaarden duurt zo'n 2 uur. Dus genoeg ruimte lijkt mij zo
?