Vakantie aan zee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie12

Vakantie aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 21:29

Hoi!
Een vriendin en ik willen volgend jaar zomer samen met mijn ouders graag op vakantie gaan met onze leasepaarden. We willen graag naar een plekje ergens aan zee, of iig ergens heen waar de zee te bereiken is.
Nu was mijn vraag of er mensen zijn die zoiets een keer gedaan hebben (dus een vakantie aan zee) en waar ze dat gedaan hebben en of dat aan te raden is. Dus een accommodatie voor de paarden en eventueel ook iets voor onszelf.
Het liefste willen we iets waar ook dichtbij overnachtingen mogelijk zijn en het liefste geen camping. Zelf zaten we te denken aan Zeeland, Noord-Holland of een van de waddeneilanden. We willen graag een midweek gaan, dus een paar dagen, geen hele week.
Alvast bedankt!
Groetjes :)

mooney

Re: Vakantie aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:32

Voor een paar dagen zou ik de waddeneilanden niet doen, het is er heerlijk, maar natuurlijk een flink eind reizen.
Mocht je toch info willen hebben over Terschelling, mag je altijd pb'en of in mijn topic kijken ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:02

Ergens in NH is een huisje te huur naast een manege die ook aan vakantiestalling doet. Ik heb daar een link van maar ben nu niet thuis, volgt nog.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:20

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:26

Bij Manege noot kan je je paard stallen,binnen 10 minuutjes op het strand.
Daarnaast huisjes genoeg te huur hier.
Manege zit in callantsoog

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:29

ik ben een maand terug met mijn paard naar callantsoog geweest, wij zaten gewoon in de buurt in een appartement en mijn paard stond bij stal de molenhoeve, www.staldemolenhoeve.nl echt ideaal :j
nog geen 15 min stappen en je bent op het strand. en verder kan je ook leuk in de polder rijden :)
de paarden komen iedere dag buiten, en worden super verzorgd :)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 19:30

Texel! Kun je vast wel ergens de paarden stallen en het is er zeer mooi!

Sammie12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 21:27

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga de plaatsen als ik op de computer zit is bekijken! En in callantsoog bijvoorbeeld, zijn daar voor ouders ook dingen "te doen"? Dus zijn er bv ook strandtentjes ofzo?

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:30

Strandtenten en vertier genoeg hier in de noordkop!

PeterK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:42

Burgh haamstede, strand bos en ook nog veel andere dingen te doen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:47

Wij hebben net geboekt voor 5 dagen Texel. De paarden hebben een box voor de nacht, overdag weiland en wij een campingplek, maar er was ook een huisje te huur. We vertrekken op dinsdag omdat dan het boottarief voor auto en trailer wat schappelijker is. Terschelling is heel mooi, maar ook vrij prijzig met de overtocht, Vlieland vind ik zelf redelijk saai, Ameland ook leuk, maar duurder in de overtocht dan Texel. Alhoewel ik Texel zelf dan weer niet ken. We hebben er wel zin in!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:50