Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pien_2010 schreef:Wij zijn heel tevreden over harry horse vliegenmaskers van € 15,--. http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .31300003/ . Het voordeel is dat het als een soort "condoom" om het paardenhoofd zit waardoor er geen vliegen onder kunnen zitten. Een paard van ons verandert accuut in een moordenaar als dat gebeurd nl. De stof voor de ogen zit zover van de ogen af dat Zelfs met etterende of tranende ogen het paard niet de stof op de oogbol krijgt. We hebben er per paard twee zodat als ze schuren en er een gaatje in valt ik het gelijk met vissersgaren kan repareren.
Daarnaast gebruik ik als paard met tranend oog uit de nacht komt Deet 50% die ik heel voorzichtig rondom de ogen doe (let op NIET erin want dat prikt heel erg) de andere nacht. Dit is het eerste jaar dat paard twee dagen tranende ogen heeft gehad en meer niet dus het lijkt goed te gaan en ik ben echt blij met dat masker. Wellicht ook iets voor jou.
Maar nadat we die weer vrij gelaten hadden ging ze al gauw lekker rustig grazen.