momenteel ben ik nog op vakantie in Drenthe in Drouwenerveen en heb mijn 2 paarden mee...
nu is het een erg gaaf stekkie maar met een enorm slechte rijbak en maar 1 kleine wei ( dus de volgende die na mij komt met paarden heeft helaas geen eten meer in het weiland) maar er zijn toch te veel kritiek punten om hier naar terug te gaan, namelijk :
- kleine wei
- enorm zware en slechte rijbak
- ontzettend veel last van ongedierte (ook binnen) (lees, veel toren, horzels, vliegen, oorwurmen enzovoort)
-weinig privacy in het huis
en zo nog best veel punten...
dus wij zijn nu opzoek naar een ander leuk stekkie waar ik en mijn familie en mijn paarden heerlijk kunnen gaan genieten!
nu hebben wij ook de zorg over een gehandicapt meisje (spina bifida kindje) dus dat maakt de zoektocht nog lastiger, het moet een huis zijn waarbij beneden een bad is, en plek om een hoog/laag bed te laten bezorgen
verder moet er het liefste wel een rijbak aanwezig zijn, en 2 stallen voor mijn paarden, mag bij het huisje maar ook algemeen op een manege/stalling die bij de accommodatie hoort..
ik hoop dat jullie suggesties hebben, ik heb voor mijn gevoel al heel internet afgestruind maar kan maar weinig vinden

dus kom maar op zou ik zeggen

ohja locatie/provincie maakt niks uit! en als het over de grens is mag ook! (weet alleen niet of dat dan wel kan met mn paarden!? )
groetjes!!
zag er ook goed uit!