vliegenspul voor mensen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chazzie

vliegenspul voor mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 20:50

Hai allemaal,
Ik ga binnenkort een buitenrit in Drenthe maken, maar ben zelf altijd de pineut wat betreft dazen- en muggenbeten.
Ik heb al van alles geprobeerd (behalve Deet), om die krengen op afstand te houden.
Hebben jullie misschien voor mij de gouden tip, behalve om mijzelf als een mummie in te pakken, om die krengen op afstand te houden?
Reageer best wel allergisch op de beten...

Jamiee__xx

Re: vliegenspul voor mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:31

Bij mij werkt eigenlijk geen enkel insectenspul goed. Heb er ooit eens een in Amerika gekocht waar ik erg tevreden over ben :)) Is inmiddels al 5 jaar geleden dat ik die in Amerika heb gekocht en weet eigenlijk niet of ze het inmiddels in Nederland verkopen... Je kan even kijken ik heb het over de insectenspray van OFF! Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik naar bed ga tegen de muggen en word dan ook wakker zonder muggenbeten :) Terwijl ik de dagen daarvoor wakker werd met wel 2 a 3 beten. Weet niet of het in bossen ook goed werkt aangezien je dan echt tussen de beesten rijd..

chazzie

Re: vliegenspul voor mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 21:34

Dank je wel voor de tip, ik ga eens kijken of ik wat op internet kan vinden ovre die spray!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:02

Je topic hoort op MW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.
Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.