Overnachtingsplaats gezocht nabij park de hoge veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Overnachtingsplaats gezocht nabij park de hoge veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 11:28

Ik wil met mijn 2 paarden en mn huisgenootje aankomende week naar Park de Hoge Veluwe rijden, daar overnachten, een dag door het park rijden, weer overnachten en dan weer naar huis rijden (te paard allemaal). Ik zoek dus een plekje waar wij mogen overnachten met de paarden (weilandje, paddock etc.) Iemand een plekje over? Eventueel te ruil tegen overnachting met paarden bij ons thuis :)

senta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 19:29

Ik heb geen plek maar weet wel een paar adressen.
Aan de zuidkant bij Schaarsbergeb heb je redelijk dichtbij stal de Maesberg. Paard kan in een paddock of weiland en verder is er een camping bij. Je kunt ook een stacaravan huren om te overnachten daar.

Bij Hoederlo heb je Fjord Hestgard. Paarden in de wei, overnachten in blokhut. In Otterlo heb je veel overnachtingsmogelijkheden maar de meesten zitten een aantal kilometers van de ingang af. Vlak naast de ingang is er wel een mooie boerderij met bed&breakfast en mogelijkhied voor weidegang voor je paard. De naam ben ik echter kwijt.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:11

senta schreef:
Ik heb geen plek maar weet wel een paar adressen.
Aan de zuidkant bij Schaarsbergeb heb je redelijk dichtbij stal de Maesberg. Paard kan in een paddock of weiland en verder is er een camping bij. Je kunt ook een stacaravan huren om te overnachten daar.

Bij Hoederlo heb je Fjord Hestgard. Paarden in de wei, overnachten in blokhut. In Otterlo heb je veel overnachtingsmogelijkheden maar de meesten zitten een aantal kilometers van de ingang af. Vlak naast de ingang is er wel een mooie boerderij met bed&breakfast en mogelijkhied voor weidegang voor je paard. De naam ben ik echter kwijt.

Jij bedoelt bij die laatste waarschijnlijk de Houtkamp: http://www.dehoutkamp.nl/nl/
Staat niet op de site, maar hij heeft best wel wat weiland, daar is vast over te praten; ze deden indertijd niet moeilijk bij ons. Dat we er uiteindelijk niet geweest zijn had externe redenen.

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:19

Ik denk dat het inmiddels te laat is maar mocht je nog zoekende zijn, stal van Laar heeft de mogelijkheid om te overnachten. Ze zitten op 10 minuten door het bos stappen vanaf ingang Schaarsbergen. De paarden kunnen zowel buiten overnachten als in een stal. En je slaapt op 20 meter afstand van de paarden, erg leuk om een keer te doen. Bij interesse kun je het best even bellen naar de eigenaresse, 0629546015.