het is een new forest pony rond de 1,43 hij is nu rond de tien jaar en heeft zwarte manen. Hij heeft een bles. Hij heeft drie witte voetjes linksvoor en zijn twee achtervoetjesAlvast bedankt
http://farm8.staticflickr.com/7318/9311 ... 75d9_m.jpg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is een new forest pony rond de 1,43 hij is nu rond de tien jaar en heeft zwarte manen. Hij heeft een bles. Hij heeft drie witte voetjes linksvoor en zijn twee achtervoetjesCitaat:Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen.
lyanne_sanne schreef:Er staat op de manege bij mij een Banjo. Is net nieuw. Donkerbruin met bles idd. Ongeveer 1.40. Volgens mij ook witte voetjes maar dat weet ik niet zeker.
Kan op dit moment geen foto vinden. Banjo is er ook nog maar net dus zijn er nog niet veel fotos haha. Misschien heb jij een foto?? lyanne_sanne schreef:Jahoor. Ik ben er alleen pas zondag weerKan op dit moment geen foto vinden. Banjo is er ook nog maar net dus zijn er nog niet veel fotos haha. Misschien heb jij een foto??
Manege is dezelfde als waar Estheeerx het over heeft denk ik. In Aarlanderveen
lyanne_sanne schreef:Jahoor. Ik ben er alleen pas zondag weerKan op dit moment geen foto vinden. Banjo is er ook nog maar net dus zijn er nog niet veel fotos haha. Misschien heb jij een foto??
Manege is dezelfde als waar Estheeerx het over heeft denk ik. In Aarlanderveen
Citaat:Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen.