Buitenrit Loonse en drunense duinen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rb_1990

Buitenrit Loonse en drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 16:08

Hallo allemaal,

Wekelijks rijd ik met mijn kwpn merrie rond over de Loonse en drunense duinen, maar nou lijkt het me gezellig om met een groepje bokkers een keer een dagtocht te rijden in dit gebied. Ik ken er overal de weg, maar mijn stalgenoten rijden erg weinig buiten en voor een dag of halve dag rit zijn ze niet echt te porren :P. Ik rijd voornamelijk in stap, draf en af en toe een handgalopje (ik ben niet van het scheuren).

Ik ben zelf 22 jaar oud en rij vanaf mijn 8e paard. Mijn 8 jarige merrie is afgelopen winter ingereden en super braaf in het bos en op straat.
Het maakt mij niet uit hoe oud je bent (liefst wel boven de 18, ik wil namelijk niet het gevoel hebben verantwoordelijk te hoeven zijn voor een ander). Het lijkt me leuk om de rit deze vakantie nog te kunnen maken. Dus vind je het leuk om eens met een groepje in de loonse en drunense duinen te rijden hoor ik graag!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 21:35

Vanaf welke kant zou je willen vertrekken?

rb_1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 08:16

Zelf kom ik uit loon op zand. Bosch en duin leek mij anders wel een centraal punt om af te spreken en vanuit daar te rijden :)