Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Een winstpunt in de B moet toch wel te doen zijn? Jij wilt nu dus een sloot geld uitgeven aan een startkaart met een ander paard, voor 1 puntje? Want daar komt het wel op neer.
Als je in de B niet eens een winstpunt kunt rijden met je paard, wil ik niet weten hoe je een parcours rond wilt komen.
Scum schreef:Je mag het wp met een ander paard halen.
Overigens ken ik genoeg combinaties die in het springen goed meekomen, ook in het Z. Maar in het B dressuur geen winstpunt zullen rijden omdat hun paard bijvoorbeeld heel heet is.
xxanoukxx1 schreef:maar hij kan niet echt een net dressuur proefje lopen want hij gaat altijd te hard en wil in draf nog niet altijd nageven..
HTM schreef:Ik zei dat omdat je dat zelf wel een beetje aangeeft in je tekst...xxanoukxx1 schreef:maar hij kan niet echt een net dressuur proefje lopen want hij gaat altijd te hard en wil in draf nog niet altijd nageven..
Maar waarom probeer je het niet gewoon dan, toch geen schande om niet gelijk je eerste wedstrijd geen winst te rijden?
Ik rij ook niet altijd winst, en soms is het zelf zo erg dat ik moet afgroeten omdat het paard echt niet wil wat ik graag van hem wil.
xxanoukxx1 schreef:omdat ik het zonde vind om een startkaart aan te vragen en er veel geld voor betaal en dan als nog geen springwedstrijden kan starten omdat die dressuur steeds niet lukt , dus daarom vroeg ik of het kan om met een ander (bijrijd) paard die dressuur winstpunt te halen en dan met mijn eigen paard springen, maar ik weet niet of dat kan en of je dan voor 2 verschillende paarden een startkaart of iets moet hebben
HTM schreef:xxanoukxx1 schreef:omdat ik het zonde vind om een startkaart aan te vragen en er veel geld voor betaal en dan als nog geen springwedstrijden kan starten omdat die dressuur steeds niet lukt , dus daarom vroeg ik of het kan om met een ander (bijrijd) paard die dressuur winstpunt te halen en dan met mijn eigen paard springen, maar ik weet niet of dat kan en of je dan voor 2 verschillende paarden een startkaart of iets moet hebben
Je moet dan idd voor het 2de paard ook een startkaart aanvragen.
En weet je zeker dat je daar een WP kan rijden?
Want anders is het net zo zonde.
Dan zou ik eerst een oefenwedstrijd rijden, en kijken hoe je eigen paard beoordeelt wordt, en welke punten je nog aan moet werken om een WP te rijden.
Dit kost je alleen het startgeld, maar ja, dat moet je ook betalen als je officieel start, maar kost minder dan een startkaart.
Gaat de oefenwedstrijd goed, dan zou ik een startkaart aanvragen, en anders nog even wachten.
Zou de oefenwedstrijd wel rijden op een KNHS wedstrijd, en niet op een FNRS, want deze worden heel anders beoordeelt.
Succes ermee.