ik wilde graag mijn trailer laten bestickeren met deze foto:

weet iemand waar ik dit ontwerp kan vinden, helaas kan dit niet van een foto af worden gemaakt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibbel schreef:Ik weet wel zeker dat Böckmann niet wil dat hun logo op een andere trailer wordt geplakt.
Stel, de remmen van die andere trailer weigeren en er gebeurt een ongeluk. Dan is het 'Böckmann trailer is onveilig" - zitten ze niet op te wachten.
Je zult echt voor een ander ontwerp moeten gaan. Of een echte Böckmann kopen natuurlijk. Krijg je het logo er gratis bij
sflj schreef:Ibbel schreef:Ik weet wel zeker dat Böckmann niet wil dat hun logo op een andere trailer wordt geplakt.
Stel, de remmen van die andere trailer weigeren en er gebeurt een ongeluk. Dan is het 'Böckmann trailer is onveilig" - zitten ze niet op te wachten.
Je zult echt voor een ander ontwerp moeten gaan. Of een echte Böckmann kopen natuurlijk. Krijg je het logo er gratis bij
Hahaha, ik geloof niet dat ze je aanklagen wanneer je zo'n sticker op je antieke zelfbouwtrailer plakt!
Ibbel schreef:Ik weet wel zeker dat Böckmann niet wil dat hun logo op een andere trailer wordt geplakt.