Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heukeltje schreef:Ik heb hem een aantal jaren geleden niet laten verlengen maar heb daar echt spijt van, was het gewoon vergeten! Om het nu opnieuw te halen kost een hoop geld.
Priscilla_90 schreef:het ligt eraan ga je veel weekendes weg ofzo bv naar loonse en drunense duinen of de veluwe?
Ik nam aan dat je het daar weer wel nodig had , het is altijd makkelijk als je hem heb
Citaat:Waar is het Ruiter- en Koetsiersbewijs verplicht?
Het Ruiter- en Koetsiersbewijs is verplicht in de bossen van de gemeente Arnhem (tenminste de begeleider), de Amsterdamse Waterleidingbossen, het Goois Natuurreservaat, de bossen van de gemeente Soest en Landgoed Nienoord in de gemeente Leek.
Maar das puur op gevoel. Priscilla_90 schreef:tegenwoordig willen ze wel steeds in meer gebieden het ruiterbewijs in gaan stellen
IngeK schreef:Ik blijf hem ook lekker verlengen. Ik geloof dat ik via dat ding ook de Paard&Leven krijg (toch?) en dat vind ik ook wel leuk. Heb hem ook nergens voor nodig, maar ik verzamel graag diploma's en bewijzen(Heb het koetsiersbewijs ook, terwijl ik sindsdien niet meer gemend heb...)
IngeK schreef:Ik blijf hem ook lekker verlengen. Ik geloof dat ik via dat ding ook de Paard&Leven krijg (toch?) en dat vind ik ook wel leuk. Heb hem ook nergens voor nodig, maar ik verzamel graag diploma's en bewijzen(Heb het koetsiersbewijs ook, terwijl ik sindsdien niet meer gemend heb...)