waar zwemmen met je paard, omgeving Nunspeet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tuittuit

waar zwemmen met je paard, omgeving Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 18:44

Ik weet dat hier al eens een topic over geweest is, maar ik kon daar het gebied niet vinden.

Dus bij deze, wie weet waar je kan en mag zwemmen met je paard ? in de omgeving van Nunspeet/Hulshorts, max. 30 min rijden met de trailer.

Hoop dat ik wat reacties {:}

x_Anne_x

Re: waar zwemmen met je paard, omgeving Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:48

Echt zwemmen zwemmen of pootje baden?

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 18:51

x_Anne_x schreef:
Echt zwemmen zwemmen of pootje baden?

wil toch wel tot min. halverwege zijn buik in het water kunnen om lekker af te koelen, dus echt zwemmen hoeft ook nog niet, maar voor later als hij het ook leuk vind zou ik wel eventueel locaties willen weten.
maar alleen tot zijn knieën vind ik niet de moeite, want was met dit weer lekker verkoelend bedoeld {:}

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:54

In t witte wieven bos in Nunspeet heb je een grote plas met overtollig regen water. Het ligt dus heel erg aan hoe droog of nat t is hoeveel water erin staat. Daar kan t ook wel goed diep zijn. Verder zou ik t niet weten. Zandeplas mag je niet in in de zomer en veluwemeer zou ik niet weten

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 19:03

x_Anne_x schreef:
In t witte wieven bos in Nunspeet heb je een grote plas met overtollig regen water. Het ligt dus heel erg aan hoe droog of nat t is hoeveel water erin staat. Daar kan t ook wel goed diep zijn. Verder zou ik t niet weten. Zandeplas mag je niet in in de zomer en veluwemeer zou ik niet weten

bedoel je die zwempoel in het witte wieven bos ? die ken ik namelijk en daar mag je niet in, zit wel een ruiterpad omheen, maar zitten strandtentjes etc. of bedoel jij toch wat anders ? dit licht namelijk vlak bij het spoor.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:06

Nee dat is de zandeplas. Daar mag je idd niet in. Dat is ook geen witte wieven bos meer volgens mij. Het is aan de andere kant van t spoor.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:11

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 21:22

x_Anne_x schreef:
https://maps.google.nl/maps?oe=UTF-8&hl ... CDIQ8gEwAQ

Als je iets uitzoomt zie je waar 'Volharding' staat nog een beetje water. Daar is t.

ow ik weet al waar dat is,had mijn vorige paard in doornspijk staan en ben daar wel geweest, alleen dit is maar 30 cm diep en er staan waterfonteinen van ronde bollen in.
in ieder geval bedankt, maar dat vind ik toch te weinig water.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:30