Ik heb een vraag.
Binnekort start ik een wedstrijd in Herveld.
Bij trainingsstal Smit.
Heeft iemand ervaring met die stal en zo ja hoe was die?
En wie gaan er ook allemaal heen?
Groetjes,
Marija
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
uitslag was er tussendoor al, ik was pas 2230 klaar en ze waren nog niet klaar met ring maar gewoon coupon gepakt en gegaan. Ashley5760 schreef:Ik heb er 2 weken terug voor het eerst gereden. Erg aardige mensen, binnenbaan (2040) is wat klein als het druk is, en wat donker/oud enz. Buitenbaan is helemaal nieuw (leek het) super bodem fijn licht enz. Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
Tja verder prima wedstrijduitslag was er tussendoor al, ik was pas 2230 klaar en ze waren nog niet klaar met ring maar gewoon coupon gepakt en gegaan.
Ashley5760 schreef:Nee geen foto. Is prima rijden hoor waarom zo'n twijfel?
Ik denk dat je in voorstuk mag maar rij zelf z dus dan kan het sowieso niet.
Ashley5760 schreef:Ik heb er 2 weken terug voor het eerst gereden. Erg aardige mensen, binnenbaan (2040) is wat klein als het druk is, en wat donker/oud enz. Buitenbaan is helemaal nieuw (leek het) super bodem fijn licht enz. Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
Tja verder prima wedstrijduitslag was er tussendoor al, ik was pas 2230 klaar en ze waren nog niet klaar met ring maar gewoon coupon gepakt en gegaan.
AenALover schreef:Ashley5760 schreef:Ik heb er 2 weken terug voor het eerst gereden. Erg aardige mensen, binnenbaan (2040) is wat klein als het druk is, en wat donker/oud enz. Buitenbaan is helemaal nieuw (leek het) super bodem fijn licht enz. Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
heb je een eigen pony of les je daar de buiten bak is niet nieuw die ligt er al langer dan 2 jaar of langer.maar tijdens de onderlinge wedstrijdjes was het altijd heel gaotisch en moest je lang wachten op de uitslag minstens 1 uur
zoals ik al zei ben ik 2 weken terug daar voor het eerst op wedstrijd geweest.