Trainingsstal Smit in Herveld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Piuni

Trainingsstal Smit in Herveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 21:50

Hallo,
Ik heb een vraag.
Binnekort start ik een wedstrijd in Herveld.
Bij trainingsstal Smit.
Heeft iemand ervaring met die stal en zo ja hoe was die?
En wie gaan er ook allemaal heen?
Groetjes,

Marija *\o/*

max66

Re: Trainingsstal Smit in Herveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:54

je gaat er toch alleen naar toe voor een wedstrijd? Dan heb je verder toch niet zoveel te maken met die stal?

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 21:56

@max66 ik bedoel ook of meerdere mensen daar al hebben gestart, en aangezien ik een pittige pony heb die nog niet veel wedstrijden heeft gelopen wil ik graag goed voorbereid zijn.

AnnieLover44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:59

ik heb daar gereden maar alleen onderlinge wedstrijdjes ik lesde daar ook een paar jaar maar ben daar gestopt omdat het niet goed liep in de communicatie dat was begin januari nu rij ik in heteren maar ben blij dat ik in herveld weg ben. ik denk niet dat ik je kan helpen met dit verhaal maar dit is mijn ervaring met de stal.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 22:00

Oke is de buitenbaan wel fijn?

AnnieLover44

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:11

groot met zandvlokken

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:35

Ik heb er 2 weken terug voor het eerst gereden. Erg aardige mensen, binnenbaan (2040) is wat klein als het druk is, en wat donker/oud enz. Buitenbaan is helemaal nieuw (leek het) super bodem fijn licht enz :). Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
Tja verder prima wedstrijd :) uitslag was er tussendoor al, ik was pas 2230 klaar en ze waren nog niet klaar met ring maar gewoon coupon gepakt en gegaan.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 23:44

Ashley5760 schreef:
Ik heb er 2 weken terug voor het eerst gereden. Erg aardige mensen, binnenbaan (2040) is wat klein als het druk is, en wat donker/oud enz. Buitenbaan is helemaal nieuw (leek het) super bodem fijn licht enz :). Lastige is dat je bij z maar binnen en naar buiten moet tussen 2 proeven (bij b/l/m mag je geloof ik in 20x20 voorstukje rijden).
Tja verder prima wedstrijd :) uitslag was er tussendoor al, ik was pas 2230 klaar en ze waren nog niet klaar met ring maar gewoon coupon gepakt en gegaan.

Heb je misschien een foto ofzo dat je daar rijd? En was het goed belicht? Maar mag je in de B dan daarvoor rijden? Dat zou echt fijn zijn haha

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:54

Nee geen foto. Is prima rijden hoor waarom zo'n twijfel?
Ik denk dat je in voorstuk mag maar rij zelf z dus dan kan het sowieso niet.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 23:56

Ashley5760 schreef:
Nee geen foto. Is prima rijden hoor waarom zo'n twijfel?
Ik denk dat je in voorstuk mag maar rij zelf z dus dan kan het sowieso niet.

Pas 3e wedstrijd met een pony die stronteigenwijs is maar wel lief *\o/*
En dus ik wil graag zeker weten hoe het is ;p maar zo te horen hoef ik me geen zorgen te maken

Nikkii026

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 00:07

Ik ben afgelopen dinsdag geweest, was opzich goed te doen. De B/L/M kan/mag in het voorstukje rijden. Vond de bak ook prima en met mijn paard die voor het eerst met trailer was en een een vreemde bak was, schrok hij niet eens van de hekjes en het juryhuisje, terwijl die dat nog wel eens eng wilt vinden :))

Vond het alleen een beetje lastig dat de parkeerplaats vol met steentjes ligt en dat er geen ringmeester was (of iig bij die wedstrijd dan) :)

AnnieLover44

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:07

Ashley5760 schreef:

heb je een eigen pony of les je daar de buiten bak is niet nieuw die ligt er al langer dan 2 jaar of langer.maar tijdens de onderlinge wedstrijdjes was het altijd heel gaotisch en moest je lang wachten op de uitslag minstens 1 uur

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 07:00

AenALover schreef:
Ashley5760 schreef:

heb je een eigen pony of les je daar de buiten bak is niet nieuw die ligt er al langer dan 2 jaar of langer.maar tijdens de onderlinge wedstrijdjes was het altijd heel gaotisch en moest je lang wachten op de uitslag minstens 1 uur

Nee ;) zoals ik al zei ben ik 2 weken terug daar voor het eerst op wedstrijd geweest.
Hoe oud de buitenbak was stond er niet op maar hij zag er nieuw keurig onderhouden en met goede bodem uit.
Mbt uitslag zoals ik zei lagen coupons er al terwijl rubriek nog bezog was dus kon ik gelijk weg.
Chaotisch was het ook niet, lastig dat er geen ringmeester is (vooral omdat kk alleen ben) maar als je voorlezer hebt dan kun je die jou laten roepen als ze (bijna) klaar zijn buiten.
Het was trouwens een knhs wedstrijd waar ik aan deelnam

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 21:16

Binnen en buiten een fijne bodem :) Een rustige wedstrijd met een goede sfeer. Ik start er graag :j

Roos1610

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:32

Ik heb hier een aantal jaar geleden met veel plezier gereden.
Leuke mensen en ik kreeg goed les. Leuke pony's alleen wel jammer dat het "echte" manege pony's zijn. Niet echt een uitdaging..