Proeve van bekwaamheid opdracht.. Ideeën gevraagd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Proeve van bekwaamheid opdracht.. Ideeën gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 09:27

Beste bokkers I need your help!

Voor mijn proeve van bekwaamheid (MBO-4 PVB) van mijn opleiding moet ik een praktijk examen afleggen. Dit moet ik zelf organiseren.

Wat wil ik doen?
In de buurt waar ik woon, nouja eigenlijk waar ik woon :P is een natuurgebied. De bizonbaai, de millingerwaard etc. Nou was mijn idee om in het natuurgebied De Bizonbaai (na overleg met staatsbos) een interactieve speurtocht te organiseren voor jongvolwassenen met betrekking tot het gedrag van "wilde" paarden. Dus de plantjes die ze eten of juist niet en waarom niet, waar ze allemaal heen lopen, hengstengroepen, kudde-opbouw. Gewoon een dag in het leven van het wilde paard.

Nu ben ik een beetje Toos inspiratie-loos en vraag ik jullie om hulp.

Wat zijn leuke, interessante of bijzondere weetjes of opdrachten om bij te voegen in de speurtocht? Let wel, het is voor jongvolwassenen dus mensen van 18 tot 25 jaar. Er mag dus wat diepgang in zitten.

Sorry voor het lange verhaal, als er nog vragen zijn dan hoor ik het (mag ook via PB), en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,
Sanne

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:15

Dit topic staat op het verkeerde foruem en omdat huiswerktopics op Bokt niet zijn toegestaan hier een slotje.