Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kinscem schreef:Excuus dat het verkeerd stond, en bedankt voor het verplaatsen.
Even over contact opnemen: Hij heeft contact opgenomen tijdens onze vakantie, heb uitgelegd dat ik had betaald en dat ik het ging uitzoeken. Gisteravond na 22 uur belt hij, persoonlijk vind ik dit een ongeschikt tijdstip, en daarbij heeft hij eerst mijn man gebeld, die is elders in NL, en daarna mij. Heb mijn man gebeld en toen bleken we biede gebeld te zijn. Ik zie dit als een vorm van intimidatie, je hoeft geen 2 mensen te bellen na 22 uur.
Ik ben er inderdaad dingen aan het uitzoeken maar ik dacht misschien zijn er mensen op bokt die iets ssortgelijks hebben gehad, en hoe zijn jullie er dan mee omgegaan.
Maar jullie hebben dus allebei niet opgenomen? Dan weet je ook niet waar hij voor belde. Ik zou gewoon nog een keertje proberen hem te pakken te krijgen. Wie weet gaat het gewoon om een misverstand.
kinscem schreef:... , heb uitgelegd dat ik had betaald en dat ik het ging uitzoeken. ...
Ik ben er inderdaad dingen aan het uitzoeken maar ik dacht misschien zijn er mensen op bokt die iets ssortgelijks hebben gehad, en hoe zijn jullie er dan mee omgegaan.