Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibbel schreef:Staat staat toch duidelijk op de adapter? 5V dus, dus dat gaat in een auto (12V) niet lukken. Je zult dus een adapter van 12 naar 5 V moeten zien te vinden. Ik vermoed dat dat nog hard zoeken wordt...
op de (10W) lader van mijn iphone staat immers bijna hetzelfde (output 5.1V --- 2.1A) en hier heb ik gewoon een autolader voor die het prima doet. rina schreef:Ibbel maar haal jij nu niet wat door elkaar?? Output en input. Zover ik de beschrijving van de TS snap, is die camera gewoon 1 op het lichtnet (100/240 volt), en dat ga je nooit niet zover om kunnen bouwen dat het op maar 12 volt werkt. Daar heeft de auto dan nooit genoeg stroom voor. Maar ik ben geen ster in natuurkunde en kan me dus vergissen
Bonnieaw schreef:Dankjullie voor de reacties!!
Ibbel als ik had gesnapt of de output die op de adapter staat ook betekend dat dat het enige is wat de camera kan hebben, had ik de vraag niet gesteldop de (10W) lader van mijn iphone staat immers bijna hetzelfde (output 5.1V --- 2.1A) en hier heb ik gewoon een autolader voor die het prima doet.
Heb echt heel weinig natuurkunde gehad, maar ja Ibbel zoals je het uitlegt klopt dat wel.
Zou je dus al een adapter moeten hebben die ipv een stekker alleen maar draadjes heeft. Anders zou je nl die camera, die ook stroom moet hebben, een toevoer moeten geven vanuit de auto. Wireless with wire
Maar er zijn misschien andere adapters wel bruikbaar. Ibbel schreef:Oh, en het wireless had betrekking op de wifi, niet op de elektriek. Die kan bij mijn weten nergens nog wireless. Dat zou wel knap zijn nl...

Ze gaan nu met een vrachtwagentje. Mocht hier nog geen camera inzitten kan ik makkelijk mijne aansluiten als ik een 12v adapter vind. Ik vind het nu ook niet zo vervelend als dat niet zou lukken want ik vind ze een stuk fijner staan op de vrachtwagen dan in een trailer.