Vraagprogramma aanvragen, tijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Vraagprogramma aanvragen, tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 20:51

Ik ben benieuwd hoeveel tijd bokkers nodig hebben om een vraagprogramma aan te vragen bij de KNHS? Ben nu bijna een uur bezig, en nog niet klaar. Vind het vooral erg nadelig, dat wanneer je pony's en paarden je hebt, je bv apart het inschrijfgeld moet bewerken omdat deze verschillend is.

Scum

Re: Vraagprogramma aanvragen, tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:23

Pony's zijn geen pretje. Ik heb er toen 3 uur over gedaan, wij hadden pony's en paarden tegelijk.... Inschrijfgeld heel onoverzichtelijk, en daardoor toch nog een fout erin nadat het al doorgezet was. Elke keer bij het zetten van een vinkje 40 seconden wachten op een Silverlight icoontje.

Gelukkig hoef ik het maar 1x per jaar te doen.
Succes ermee ;)

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:27

Ik heb er ook heel lang over gedaan. Het is echt een verschrikking en dit al met enige regelmaat aangegeven bij de KNHS, maar goed dat helpt ook niet.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:52

Ik heb de pilot gedaan en kan je zeggen, dit is al stukken beter !
Maar ik ben het met jullie eens, als je pech hebt is het een ochtend/middag/avond vullend programma ! :D

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 21:01

En wanneer zou het dan gewijzigd worden? Want het aanvragen nu is echt geen pretje...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:45

Ik heb het 2 jaar geleden al aangegeven, wij waren toen proefkonijn. Maar met onze bevindingen is niks gedaan.
Wel heb ik op een vergadering van onze kring gehoord dat ze mss. toch stoppen met dat Silverlight. Het wordt nl. niet meer ondersteund ofzo?

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:25

Dat van Silverlight vertelde ze bij ons op de regiovergadering en daar was het zonder de misschien.
Inderdaad omdat het niet meer ondersteund word.
Ik hoop dat het gaat helpen, fingers crossed !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:47

Ik heb ons vraagprogramma voor de wedstrijd van januari weer gemaakt, met de nodige ergernissen. Er is nog niks veranderd ten op zichte van vorig jaar.
Het heeft me 3 uur gekost, ik ben er onderwerg een keer uit gegooid maar goed, het staat er weer en ik ben er vanaf voor een jaar :)

Silverlight zat er ook nog steeds in.

Dit alles in tegenstelling tot het Concours 3.5 programma, daar worden wel regelmatig verbeteringen in aangebracht.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:47

De MijnKNHS voor leden is wel aangepast en gebruiksvriendelijker, jammer dat ze niet bij het deel voor de verenigingen zijn begonnen...