[PG] op zoek naar Valencia G (Viora)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandast

[PG] op zoek naar Valencia G (Viora)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 21:13

Beste mensen,

ik heb 6 jaar geleden een tijd de zorgen gehad voor Viora, waarvan we de naam later hebben verander naar Valencia G.
Het is een merrie die een jaar of 9 is met de afstamming Odermus x Faram.
Zij is 1.71 m hoog, heel lief en zacht van karakter. Het is natuurlijk net als haar vader een schimmel.
Ze heeft toen al mijn hart gestolen omdat ik heeeel veel werk aan haar heb gehad.

Wie weet waar ze is???????

Groetjes Jolanda
Ik ben al een klein beetje wijzer geworden, maar nog niet veel.
Ze is geboren in 2002, ze heeft 1 nakomeling El Ganador, hij heeft hetzelfde karakter als Valencia.
Nu heb ik El Ganador al gelokaliseerd, nu zijn moeder nog.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-06-13 18:45, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:05

Kan je niet contact opnemen met de persoon waar El Ganador te koop staat en vragen wie zijn fokker is/was? Normale wijze zou misschien de merrie nog bij deze fokker staan.

Jolandast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 22:07

Ik heb idd al contact gehad met de verkoper van El Ganador en weet wie de fokker is. Alleen krijg ik daar de juiste persoon nog niet te pakken. Maar ook de fokkers van El Ganador hebben Valencia weer verkocht. Maar hoop haar via bokt toch iets sneller te vinden of kortere wegen te bewandelen zonder mensen te moeten stalken.

Hier een paar foto's van Valencia uit 2007.
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E8IZQ4U7.jpg

Misschien dat ze in de tussen tijd wat lichter van kleur is geworden zoals bij veel schimmels gebeurt.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-06-13 23:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Jolandast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 20:40

hier kan een slotje op! De eigenaren zijn met mij in contact gekomen :D :D :D :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:14

Hier het slotje.