Waar mooie buitenritten regio Betuwe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idontcare

Waar mooie buitenritten regio Betuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 17:21

Waar kan je mooie buitenritten maken in de buurt van de Betuwe ( noord-west )? En kan ik daar dan ook ergens een route van vinden?

De omgeving enso maakt me niet heel veel uit ;)

006801

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:25

ik volg even

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:26

Hahaha, nergens, de Betuwe is redelijk ruk qua buitenrijden, ik spreek uit ervaring.
Wil je echt lekker het bos in kun je het beste naar de Utrechtse heuvelrug, wil je gewoon een mooie buitenrit door de omgeving zou je eens kunnen kijken of Mariënwaard begaanbaar is per paard! :)

Idontcare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 17:28

upendo schreef:
Hahaha, nergens, de Betuwe is redelijk ruk qua buitenrijden, ik spreek uit ervaring.
Wil je echt lekker het bos in kun je het beste naar de Utrechtse heuvelrug, wil je gewoon een mooie buitenrit door de omgeving zou je eens kunnen kijken of Mariënwaard begaanbaar is per paard! :)

In de Betuwe is inderdaad nergens iets eigenlijk. En in Amerongen hebben ze wel ruiterpaden, maar daar van kan ik geen route vinden :( Da's dus het probleem.

upendo

Re: Waar mooie buitenritten regio Betuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:30

Nee, klopt.. Ja, over de gewone wegen maar ergens een sprintje trekken is er niet echt bij, tenzij door de berm ofzo..

Loonse en Drunense duinen zijn met de trailer nog wel te doen...

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:51

Bos bij Amerongen heeft tegenwoordig knooppuntennetwerk. Bij de lokale VVV en ook bij o.a. Het Leersumse Veld zijn daar kaartjes van te koop, ik meen voor een euro of 3.