Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DaisyDarling schreef:Graaskorf om? Dan blijft ie ook nog mooi dun.
Tijdens het hooi voeren kan je de shet dan apart zetten.
Je kunt moeilijk je andere paarden hun dekens ontzeggen omdat je sloper zo graag sloopt.
Dit is natuurlijk gewoon probleembestrijding, om het af te leren heb ik geen idee, sommige paarden slopen nou eenmaal.
Weet je ook zeker dat het geen verveling is?
ik wou m niet eens hebben maar kan ze ook onmogelijk scheiden. Daar nog bij, waar móet zo n beest heen? Zijn al zoveel in overvloed. Belandt toch in de handel dsm. En dat wil ik niet. Als t zo makkelijk was gaf ik m weg en hoefde er ook geen topic over
ken ook een shetlander met 1 om, er is vast wel 1 die past ! 
sylva schreef:Het is geen nuttig antwoord omdat het voor mij geen optie is. Dan had ik dit niet als vraag gehad. Dat er dagelijks paarden verkocht worden wil niet zeggen dat ik dat ook doe. Nogmaals, dan had ik geen probleemook vind ik verkopen geen oplossing, maar probleembestrijding.
Cowgirl schreef:sylva schreef:Het is geen nuttig antwoord omdat het voor mij geen optie is. Dan had ik dit niet als vraag gehad. Dat er dagelijks paarden verkocht worden wil niet zeggen dat ik dat ook doe. Nogmaals, dan had ik geen probleemook vind ik verkopen geen oplossing, maar probleembestrijding.
Een graasmasker is ook probleem bestrijding. In feite is alles een probleem bestrijding want zodra je het middel weer weghaald begint het weer.