Nieuwe Lak Laarzen van LV

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Nieuwe Lak Laarzen van LV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 13:17

Haai Bokkers :D

Ik heb laarzen van LV met lak en strass gezien, zagen er echt op de foto leuk uit! :)
Alleen ik heb geen idee wat de kwaliteit er van is, en of iemand hier ervaringen mee heeft. :P
Het is van de nieuwe collectie van LV wat ik weet. :o
Dus als je ervaringen met deze laarzen hebt, laat het me even weten :D
Hier ff een linkje naar de site waar ze, ze verkopen ;)

http://www.paardenzorg.com/home/catalog ... trass.html

Groetjes! <<)

Mallootje

Re: Nieuwe Lak Laarzen van LV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:34

Wij hebben ze gisteren binnengekregen, dus ik kan je nog niet vertellen hoelang ze meegaan oid. Ik heb ze wel zelf gepast, de maten zijn erg standaard (voor mij te breed en te laag, maar ik heb 32cm breedte en 48cm hoogte nodig) en ze zitten best comfortabel. Ik verwacht dat de laarzen zoals de rest van LV zullen zijn: leuk, met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor € 200 verwacht ik niet dat ze 5 jaar meegaan ;-)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 14:04

Mallootje schreef:
Wij hebben ze gisteren binnengekregen, dus ik kan je nog niet vertellen hoelang ze meegaan oid. Ik heb ze wel zelf gepast, de maten zijn erg standaard (voor mij te breed en te laag, maar ik heb 32cm breedte en 48cm hoogte nodig) en ze zitten best comfortabel. Ik verwacht dat de laarzen zoals de rest van LV zullen zijn: leuk, met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor € 200 verwacht ik niet dat ze 5 jaar meegaan ;-)

Dankje voor de informatie! :D
Ik denk dat het voor mij ook wel te laag zal zijn, ze hebben ook alleen de maten M/L ik heb namelijk kuitmaat 34,5 schoenmaat 37 en hoogte maat 48. :P
haha en nee maar dat hoeft ook niet, 5 jaar gaan sws bij mij geen laarzen mee :D

Mallootje

Re: Nieuwe Lak Laarzen van LV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:38

De kuit moet wel lukken, en qua hoogte zitten ze geloof ik op 45cm..

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 14:58

Mallootje schreef:
De kuit moet wel lukken, en qua hoogte zitten ze geloof ik op 45cm..

hmm misschien gaat het dan nog wel lukken ook :D