Welke cap kiezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia98

Welke cap kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 19:24

Hey allemaal,

Ik was al even gek op de cap Harry's Horse Croco Crystal in donkerbruin, maar nu kwam ik ook de Charles Owen Hampton tegen. Er zit natuurlijk wel veel prijsverschil in. Weet iemand misschien wat het verschil nu zo groot maakt qua prijs? En misschien een of meerdere websites waar je de caps goedkoper kunt kopen? (Mogen verschillende websites zijn). Verder vraag ik me ook af of beide caps goed ventileren. Past je haarknot / haarnetje op wedstrijd nog wel goed onder de Hampton? Ik heb nu de BR Viper, helaas onverwachts te groot geworden (klink misschien vaag.. :+ ).

Alvast bedankt voor een reactie!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:35

Ik hoor wel veel dat je knot niet gemakkelijk onder de CO past. Met de HH heb ik geen ervaring. Weet wel dat de CO erg lekker zit. :)

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:35

Ik persoonlijk vind de croco crystal mooier. Een vriendin van mij heeft hem en is er heel positief over :). Ook heb ik hem opgehad en zit heel fijn.
Als je snel bent, bij Divoza is nu 21% korting op een artikel naar keuze en als het goed is hebben ze hem daar ook!

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:38

De HH croco is echt super fijn ! Nog nooit zo'n fijne cap gehad :)
Haha inderdaad joxbling, ik vind hem super :D

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 19:40

Ik denk dat het de HH gaat worden.. scheelt weer wat in de portemonnee.. maar geen idee welke maat ik moet nemen.. mijn Viper was verstelbaar in 59-61.. maar hij staat nu op 59 en schuift nog steeds.. de donker -en lichtbruine zijn bijna overal maar tot maat 58 verkrijgbaar.

En die bon van Divoza van 21% kortingkreeg je zeker over de post? Want dan ligt ie zeer waarschijnlijk in de prullenbak bij ons. :(
Laatst bijgewerkt door Claudia98 op 25-06-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

annemerel

Re: Welke cap kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:45

Ik had in mijn kalvalkade 58 en in HH 56..
Dus ze vallen wel wat groter uit :)