Tsjechië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissyolaf

Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 15:53

Hallo,

Wij gaan ieder jaar op vakantie in de zomer naar Tsjechië. Hier mogen me tweelingzusje en ik altijd buitenritten maken op me ouders kosten. (A) Maar nu mijn vraag weten jullie nog leuke stallen. Wij zijn er al op een heleboel geweest inmiddels. Sommige zijn voor herhaling en sommige niet. Wij zitten nu voor de derde keer in de omgeving bij Vrchlabi. Dus het liefst van daar max. 2 a 3 uur rijden. Het maakt ons niet uit op wat voor paarden en of ze dressuur of western worden gereden.

Chrissyolaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 17:26

Het mag ook in Polen zijn trouwens. :P Als het maar niet te ver van de grens bij Tsjechië afligt dan ;)

Farah_

Re: Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:56

Chrissyolaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 18:58

Oke :P Ik had ook al wat gevonden in Vrchlabi en eentje in Dolni lanov :P Hopelijk zijn er nog meer waar ik nog niet geweest ben in de buurt ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:12

mag ik vragen welke in de buurt ligt van Vrchlabi?
Ik ga ook naar tsjechie en het leek mij ook wel leuk om te gaan rijden, maar we zijn met zijn 4en en kan dus niet uren gaan rijden om bij een stal te komen haha. En ik zit wel dichtbij Vrchlabi

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:53

Chrissyolaf schreef:
Het mag ook in Polen zijn trouwens. :P Als het maar niet te ver van de grens bij Tsjechië afligt dan ;)

www.jask.com Hier heb ik een aantal jaren geleden gewerkt, erg leuk! Mooie omgeving en fijne paarden (Tinkers)