Wie weet waar cross wedstrijden zijn voor je shetlander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joycelba

Wie weet waar cross wedstrijden zijn voor je shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 13:51

Hoi ik ben joyce en ik heb een shetlander elba en die houd van crossen en springen en ik wou eens een wedstrijd proberen met haar cross of spring in de omgeving groningen weet iemand waar shetlander cross westrijden zijn alvast bedankt

Sim

Re: Wie weet waar cross wedstrijden zijn voor je shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:52

Heb je al een winstpunt in de dressuur en het springen? Die heb je nl nodig voor je mag gaan crossen.

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:54

_Sim_ schreef:
Heb je al een winstpunt in de dressuur en het springen? Die heb je nl nodig voor je mag gaan crossen.

:j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:19

Ik zag in je profiel dat je 21 bent. Ik denk dat b paarden crossen met een Shetlander erg hoog gegrepen is. Ik zou eens gaan kijken naar wat lessen of oefencrossen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:22

Lielle schreef:
Ik zag in je profiel dat je 21 bent. Ik denk dat b paarden crossen met een Shetlander erg hoog gegrepen is. Ik zou eens gaan kijken naar wat lessen of oefencrossen.

Meiske is 15 (leeftijd klopt niet in het profiel). Anders moest ze geloof ik de shet op de schouders nemen om over de hindernissen te gaan haha
Neem aan dat je op de site van de knhs wel een wedstrijdkalender kan vinden :) of bij het stamboek?

joycelba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 15:36

Hoi ik ben 13 jaar nog geen 21 ik denk dat dat verkeert staat :) winstpunten ? Die heb ik volgens mij nog niet maar ik zal eens kijken bij die kalender en het stamboek tanxs

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:02

Als je nooit op wedstrijd bent geweest met je Shet, dan kun je ook geen winstpunten hebben ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:45

Dioxide schreef:
Als je nooit op wedstrijd bent geweest met je Shet, dan kun je ook geen winstpunten hebben ;)

Hoezo niet? Je hoeft niet perse met de pony waarmee je rijdt winstpunten te hebben behaald, maar kan ook prima met een vorige combinatie. Als ze met (bij wijze van) haflinger Pietje bij een officiële B-proef 1 winstpunt heeft behaald, mag ze ook starten in de B-springen met de shet.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:56

Oh blijft die regeling gewoon gelden als je SGW wil gaan rijden? Dat je inderdaad mag doorlopen als je bijvoorbeeld Z+ geklasseerd bent in bijvoorbeeld de dressuur, dat wist ik wel.

Ik was er even vanuit gegaan dat TS ook helemaal nog geen wedstrijden gereden had. Mijn fout, weer wat geleerd (thanks!) :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:02

Ts heeft ook nog geen winstpunten, dat klopt :)
Maar ging even om het voorbeeld dat het wel mogelijk is. Al lees ik net wel dat je dus eerst een winstpunt bij de B dressuur moet hebben behaald, pas dan kun je naar B springen; en daar moet je ook eerst een winstpunt hebben voordat je door mag naar een officiële SGW van de knhs. Het gaat dus om de ruiter die een winstpunt moet hebben in B springen, paard is niet relevant.