Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nou vraag beantwoord lijkt me
Kirsha schreef:Even zonder gekheid. Als je het hebt over smalle houten bruggetjes zoals die hier zijn, zou ik er niet overheen durven. Die hier zijn net breed genoeg om met 2 personen naast elkaar overheen te lopen, sommigen hebben niet eens aan beide kanten een reling. Maarrr ik weet natuurlijk niet of dit dezelfde soort bruggetjes zijn.
Sandrina schreef:Kirsha schreef:Even zonder gekheid. Als je het hebt over smalle houten bruggetjes zoals die hier zijn, zou ik er niet overheen durven. Die hier zijn net breed genoeg om met 2 personen naast elkaar overheen te lopen, sommigen hebben niet eens aan beide kanten een reling. Maarrr ik weet natuurlijk niet of dit dezelfde soort bruggetjes zijn.
In dat geval: zonder reling; niet doen!
BlueStar schreef:Is het breed genoeg zodat er 1 ambulance erover heen kan? Bruggen die in geval van nood gebruikt kunnen worden hebben vaak een breedte dat een ambulance er over heen kunnen.
Dan zou je bij de politie kunnen navragen (of hun deze gebruiken met de auto) gewoon uitleggen dat jij er met een paard overheen wil.
Gemeente weet het vaak ook wel, soms denk ik dat gemeentewerken het beter weten aangezien die veel op de weg zitten en niet achter een buro.
Of met mooi weer een dagje op een kleed gaan zitten kijken wat er overheen gaat
Sandrina schreef:Kirsha schreef:Even zonder gekheid. Als je het hebt over smalle houten bruggetjes zoals die hier zijn, zou ik er niet overheen durven. Die hier zijn net breed genoeg om met 2 personen naast elkaar overheen te lopen, sommigen hebben niet eens aan beide kanten een reling. Maarrr ik weet natuurlijk niet of dit dezelfde soort bruggetjes zijn.
In dat geval: zonder reling; niet doen!
Kuggur schreef:Met iemand anders een rit maken en die er eerst over sturen. Preferabel dat die ruiter paard combinatie zwaarder is dan de jouwe.
Moet je wel een beetje een rustig, bomproof paard hebben natuurlijk...