Klopt dit paspoort?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

X_Sam_X

Klopt dit paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 15:37

Hallo Bokkers
Ik heb een vraag over het paspoort van mijn toekomstige paard. Vrijdag wordt m'n paardje thuis gebracht en ik kreeg net een kopie van het paspoort via mijn mail om op te sturen naar de verzekering. Het enige wat ik raar vind is dat er een stempel in het paspoort staat van Gypsy Cob en Drumhorse Association Nederland. Terwijl het een kruising van een paint en een arabier is.
Zou dit paspoort echt van het paard zijn? Zijn chipnummer komt wel overeen met het chipnummer in het paspoort, ik heb hem laten keuren en dat was hetzelfde nummer.
Als er iemand is die de kopie graag even wilt bekijken of dit echt is dan graag een pb'tje, dan stuur ik het even door :)

Hoop dat iemand mij kan helpen :)

Shirley

Re: Klopt dit paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:39

Dat kan best, de uitgevende instantie hoeft niet van hetzelfde stamboek ( of ras ;) ) als het paard te zijn. :)

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:14

Klopt wat Shirley zegt, alleen mogen er dan ook geen ouders vermeld staan, dus staat er bij ouders onbekend, onbekend.

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:17

Dankjewel voor de reacties, er staat inderdaad bij ouders onbekend, dus dan klopt het :)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:27

Mijn Tinker x Fjord staat bij het Shetlander stamboek ingeschreven :) Is net wat het goedkoopste is voor de fokker om in te schrijven!

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:32

Mijn koudbloed kruising heeft ook een kwpn paspoort dacht ik, dus dat kan gewoon :).

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:35

mijn pony kruizing tussen kwpn tuigpaard/andalusier/hackney staat bij het appaloosa stamboek ;-) het is mogelijk :-)