Maar nou vond ik deze ze lijken precies hetzelfde maar zijn van een andere merk en ze zijn €60,- goedkoper ! Ik weet dat erbij staad junior maar de maat gaat door tot 38 dus die pas ik wel.
Kwa deze laarzen, ik heb ze voor 600 euro, had die ook gezien, maar bij de ruitersportzaak raadde ze me deze absoluut af, wegens kwaliteit, maar ook omdat ze nogal 'goedkoop' ogen als je snapt wat ik bedoel. Als je ze mooi vind moet je het natuurlijk doen, maar zou wel even naar de kwaliteit kijken.
die van de Divoza zit er in het echt anders uit! meer steentjes die beter glimmen, volgensmij heb ik ook 2 rij topics voor bij zien komen. ik vind ze veel mooier!
Ik heb ze gepast maar de maten kloppen niet helemaal bij de kuiten dus ik ga maar opzoek naar andere in het echt waar ze niet zo mooi vond ik... Die van divoza heb ik nog niet geprobeerd jammer dat de divoza zo ver weg is.
Shaggy09
Geplaatst: 03-07-13 13:53
Ik heb de bruine QHP, bevallen mij goed hoor. Als je gewoon de juiste maat neemt. Ik ken zat mensen die Mondoni hebben gekozen, raar genoeg hadden de meeste binnen 2 maanden alweer andere rijlaarzen.. Qua kwaliteit lijkt Mondoni me minder..