Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elinebakker schreef:Ja dat is een goede vraag.. In ieder geval bedankt voor de tips, kan ik iig wat gaan passen.
Vind het wel lastig dat die broeken vaak zo duur zijn en je ze dan niet kan ruilen als je ermee gereden hebt, wat ook wel logisch is!
elinebakker schreef:@HTM de laatste broek die ik heb gepast zat geloof ik wel strak, maar als je je knie wat buigt krijg je misschien plooien, zou dat het kunnen zijn?
@viktor; Wil je misschien kijken welk merk het is of dat er nog kenmerken in de broek staan?

Mallootje schreef:De X-Grip van Equiline is ook een goeie! Is niet met lederen zitlvak maar wel met anti-slip, geeft - naar mijn mening- nog meer grip dan (kunst)leder en de broek zit echt als een tweede huid. Ik heb ook nog wel een keer last van tegentrekkende/schurende knieeën maar met die broek dus helemaal niet!
Remark schreef:Ik heb nu een Esperado rijbroek en die zit echt heerlijk!
elinebakker schreef:Hoi!
Ik ben weer toe aan een nieuwe witte rijbroek, wil graag een met een leren zitvlak (vroeger goede ervaringen mee).
Echter heb ik de laatste twee keren dat ik met leren zitvlak reed, beide knieën opengehaald. Heb nu littekens, dat wil ik natuurlijk niet weer.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Bij welke rijbroeken hebben jullie dit niet?
Groetjes Eline