[EG] Wie kent onze Haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElkeWB

[EG] Wie kent onze Haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 00:57

http://www.mijnalbum.nl/Album-XUJ4T7ZD-Foto-IQMGTHVL

Ik woon in Gloucestershire, Uk. We hebben net een Haflinger gekocht die een paspoort heeft van de KVTH, maar na nader onderzoek bleek het paspoort niet het juiste te zijn voor haar.
Via haar microchip hebben we kunnen achterhalen dat ze gechipt en geregistreerd is bij het Tinker stamboek.
Volgens het Tinker stamboek is haar geboortedatum 05-04-2005 en is haar naam Roos. Jammer genoeg zijn haar ouders niet vermeld in het Tinker stamboek.
Ik zou graag meer over haar verleden en afstamming te weten komen. En ik wil ook graag uitsluiten dat ze ooit gestolen werd.

Misschien helpt dit nog : het paard op het valse paspoort is Voma en dat was bij het KVTH geregistreerd door E.J. Bosch, uit Dalfsen.

Wie kan mij helpen dit mysterie op te lossen?

Alvast bedankt,

Elke
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-06-13 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:49

hoi ik heb voma gekend en gehad. voma is toen jan bosch overleed naar de slacht gegaan zoas ik begrepen heb. in ieder grval heb jij voma niet gezien de foto. bij jou paard zit dus een vals paspoort. ik zal eens kijken of ik kan achterhalen hoe dit gekomen is.

Ik heb je inmiddels een prive bericht gestuurd !
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-06-13 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.