[PG] Mijn Shetlander Quinty gezocht!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

[PG] Mijn Shetlander Quinty gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 14:28

Hallo allemaal,

Ik wil al heeeeel lang weten waar mijn oude ponytje terecht is gekomen. Ik kreeg haar toen ze 3,5 was, ze zou nu denk ik een jaartje of 11 zijn. Ze is 1,02 m. Het is een vos, ze had geen aftekeningen en had een beetje rood/blonde manen :o
Ik was 5 toen ik haar kreeg, dus vandaar dat ik zo'n jonge ondeugende pony niet aankon.
Ze stond eerst met haar maatje Jip ( en vrij grote shet met een dunne bles), we hadden haar toen van de eigenaar van Stal Verwey gekocht. Samen waren ze Jip en Janneke, we hebben haar zelf toen de naam quinty gegeven en als het goed is , is dat zo aangepast op het paspoort ;)
We hebben haar toen na een half jaar weer terug gegeven aan de oude eigenaar, en die zei dat hij Jip en Quinty samen verkocht had, aan een boerderij en de pony's zouden voor de kar staan, en gereden worden door de klein kinderen.
Ik heb geen idee of het waar is, ben namenlijk echt bang dat ze zijn meegegeven aan een handelaar, of uiteindelijk bij de slacht zijn beland :(
Het gedrag van Quinty:
Een lieve pony, met een schattig hoofdje, was wat happerig maar trappen of echt bijten deed ze niet! Op buitenrit was ze echt nergens bang van en was ze altijd rustig. In de bak veranderden mijn lieve Quinty in een draak, ze ging stil staan en bokken, haalde echte shetten steken uit :P
Ze kon best aardig lopen, als ze een consuqente ruiter op zich had en ze was gek op springen! :D
Jip:
Jip was niet zo heel lief , maar we hebben hem even gehad omdat ze toch niet zonder elkaar konden......
Hij was braaf bij poetsen, maar daar bleef het dan ook bij... Zodra je reed in de bak begon die te liggen en ging hij rollen (kon je er niet uitkrijgen) En als je met hem ging wandelen was ie braaf en ineens begon die heel hard te rennen, zo is ie dus ook een keer de straat over gerend.....

Als je 1 van deze pony's herkend (gaat vooral om Quinty) Mail dan asjeblieft naar:

103756@amadeuslyceum.nl

Dan kan ik namelijk foto's sturen, dat gaat veel makkelijker dan een foto hier plaatsen, omdat ik op deze laptop ook geen foto's heb staan, en op de Ipad barst het van de foto's van de pony's!

Groetjes,
Sanne
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 19-06-13 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Shanna7836

Re: [PG] Mijn Shetlander Quinty gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:34

Hmm, ik zit te denken, zou het mogelijk zijn dat Quinty nu voskleurig is met helemaal blonde manen?
Een kennis van ons(mijn pony staat bij haar op de wei) heeft namelijk een Shetlander merrie van ook ongeveer 1 meter.
De nicht van haar dochter had haar vastgebonden in het bos gevonden maar ze had geen plek dus ging ze naar hun. Ze is 12 jaar en heeft volgens mij geen aftekeningen.
Het hele verhaal weet ik zo niet.
Deze merrie heet Nikita.

Ik zeg niet dat dit haar is maar het zou kunnen.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 10:20

Shanna7836 schreef:
Hmm, ik zit te denken, zou het mogelijk zijn dat Quinty nu voskleurig is met helemaal blonde manen?
Een kennis van ons(mijn pony staat bij haar op de wei) heeft namelijk een Shetlander merrie van ook ongeveer 1 meter.
De nicht van haar dochter had haar vastgebonden in het bos gevonden maar ze had geen plek dus ging ze naar hun. Ze is 12 jaar en heeft volgens mij geen aftekeningen.
Het hele verhaal weet ik zo niet.
Deze merrie heet Nikita.

Ik zeg niet dat dit haar is maar het zou kunnen.

Hmmm het zou kunnen, als je een mail wilt sturen dan mail ik je even een fototje ;)